Får litt vibber av «norsk» rødvin her ….
Var tidlig, prøver noen flere album...
For sent for veranda, varmedress er heller ikke kledelig. Nei, gjemmer meg på gutterommet medMusikk til nordlys og whisky, på verandaen. Med Bowers & Wilkins pi8 i ørene. Faktisk svært bra lyd.
Vis vedlegget 1056306
Skiva kom ut for ganske nøyaktig et år siden. Det er rett og slett imponerende hva de 80-åringene leverer her.For sent for veranda, varmedress er heller ikke kledelig. Nei, gjemmer meg på gutterommet med
pils og dram. Skal gi den en lytt ved anledning, ny for meg.
Ah, altså, ennå ikke?
Ennå ikke, kvelden er ung.Ah, altså, ennå ikke?
Legger det i lista, for det må absolutt sjekkesEnig, kun ungdommen som går tidlig til sengs
Selv.
Bedre live blues album finner du knapt.
Vis vedlegget 1056329
Kos deg med kake, nærmer seg nå, hva? kveld.
Ramla utpå i dag, og hadde helt uforvarende med en Bunnahabhain 19 yo single malt med hjem fra den lokale langeren. Den passer utmerket til både sjokoladekake, musikk og nordlys, viste det seg. Så glasset er ikke tomtKos deg med kake, nærmer seg nå, hva? kveld.
Glasset er ennå ikke tomt.
Helt uforvarende, jada, særlig, men kos deg med den..Ramla utpå i dag, og hadde helt uforvarende med en Bunnahabhain 19 yo single malt med hjem fra den lokale langeren. Den passer utmerket til både sjokoladekake, musikk og nordlys, viste det seg. Så glasset er ikke tomt
Blir det å gå på en Roxy Music - smell, ser jeg. Det finnes langt verre smeller enn det. Som lyden av tomme glass, fruentimmer uten mascara, folk som smeller dører før 11:27 på lørdag og nabokatta.Imorgen, imorgen
Vis vedlegget 1056336
Umiddelbart, tomme glass, resten kan jeg leve med.Blir det å gå på en Roxy Music - smell, ser jeg. Det finnes langt verre smeller enn det. Som lyden av tomme glass, fruentimmer uten mascara, folk som smeller dører før 11:27 på lørdag og nabokatta.