A
ANM
Gjest
ELO - Discovery
Ikke én låt som kjeder meg!
Ikke én låt som kjeder meg!
Helt enig. De konfliktene som gjorde at det ble to tråder er over forlengst ser det ut som, og da er det helt meningsløst at to identiske tråder eksisterer.Er det fortsatt et poeng å ha to lyttetråder? Jeg har problemer med å se noen forskjell på dem? Kan de slåes sammen?
Det blir litt rart av meg som har vært så inaktiv lenge å ta den biten, så om de fleste er enige så kan vel noen gi et vink til en moderator?Helt enig. De konfliktene som gjorde at det ble to tråder er over forlengst ser det ut som, og da er det helt meningsløst at to identiske tråder eksisterer.Er det fortsatt et poeng å ha to lyttetråder? Jeg har problemer med å se noen forskjell på dem? Kan de slåes sammen?
Takker for det, Auditor. Det spilles mye musikk i sommer, og da må det jo spilles bra musikk.Baluba: Mye bra du legger på for tida, du..Jeg har nettopp sett programmet med Elton og den første Brits Icon-utdelingen..Ang The Union er det IKKE den Eltonskiva som spilles mest her- til det er Leon for kjedelig..men Madman Across The Water, now there´s a different brew..Og Empty Sky vokser innpå deg etter hver spilling. Har hatt den i tjue år. The Greatest Discovery og Skyline Pigeon er vel av de beste tekstene Bernie har skrevet, vel. Og melodiene er heller ikke verst. Du har sett hva Elton gjorde på Michael Parkinson Show? Får utdelt en publikumsskrevet tekst- ett min etterpå har han satt en nydelig melodi til..om ei stakkars katte ved navn Moggy som holder på å forsvinne i en oversvømmelse Samme har han gjort med en scene fra Peer Gynt og manualen til en komfyr..Geniale greier..
Aldri feil skive å trekke frem .
Liker denne tråden best. Mye ræl i den andre
Se min kommentar i den andre tråden.Liker denne tråden best. Mye ræl i den andre
Dette er vel den opprinnelige også så da kan vel den andre bare stenges av mod?
Du er en normopat.Jævla opportunist!
Å, hadde det enda vært så greit for meg så skulle jeg ikke klagd. Men til det har jeg dessverre altfor mye å klage over i mitt liv.Du er en normopat.Jævla opportunist!
Kjenner ikke den Alice Cooper-platA, men likte omtalen din, vipa.
Doc & Marie Watson - Elementary Doctor Watson (1972)
Vis vedlegget 395661
Tar oppfordringen som ligger i denne posten og spiller samme album. Synes hun var en flott og særpreget utøver som kom ut av folkscenen på West Side, Lower Manhattan. En av de tragiske skikkelsene.