Svein Arne
Hi-Fi freak
Roy Harper - Return of the sophisticated beggar (1973)
Flott (dobbel?/trippel?) skive! Har den bare på vinyl, og vinylsnurre står fortsatt i Holland...
Jevli bra skive. Nypress eller original ???Slutt på betongarbeidet for i dag. Åpnet en Ripasso og satte på denne:
Vis vedlegget 398485
Nå: Flate ut på sofaen med pute under knærne for å avlaste ryggen. Stort inntak av smertestillende.
mvh
Vel...Original har jeg i platehyllene, men da jeg f.t. befinner mellom platespillere, spilles det fra Tidal.Jevli bra skive. Nypress eller original ???Slutt på betongarbeidet for i dag. Åpnet en Ripasso og satte på denne:
Vis vedlegget 398485
Nå: Flate ut på sofaen med pute under knærne for å avlaste ryggen. Stort inntak av smertestillende.
mvh
Spotify. Har verken enkel, dobbel eller noe som helst der. Bare lyd så lenge det varer.Flott (dobbel?/trippel?) skive! Har den bare på vinyl, og vinylsnurre står fortsatt i Holland...
mvh
Jaja, Tidal her, og denne. Kvalitetskøntri så det holder:Spotify. Har verken enkel, dobbel eller noe som helst der. Bare lyd så lenge det varer.Flott (dobbel?/trippel?) skive! Har den bare på vinyl, og vinylsnurre står fortsatt i Holland...
mvh
Spilte hele "Joshua" i går - Lovett's mest helstøpte skive etter min smak. Ikke brått så mye tårevåt felegny her!Jaja, Tidal her, og denne. Kvalitetskøntri så det holder:Spotify. Har verken enkel, dobbel eller noe som helst der. Bare lyd så lenge det varer.Flott (dobbel?/trippel?) skive! Har den bare på vinyl, og vinylsnurre står fortsatt i Holland...
mvh
Vis vedlegget 398566
mvh
Lyle Lovett er kvalitet - uansett om man regner musikken hans som køntri, americana eller jazz. Har hatt sansen for ham siden jeg kjøpte "Pontiac" på (dengang) eneste tilgjengelige format, vinyl! "L.A.County " er forøvrig på min egen personlige liste over "Sanger man kunne dø for".Spilte hele "Joshua" i går - Lovett's mest helstøpte skive etter min smak. Ikke brått så mye tårevåt felegny her!Jaja, Tidal her, og denne. Kvalitetskøntri så det holder:Spotify. Har verken enkel, dobbel eller noe som helst der. Bare lyd så lenge det varer.
Vis vedlegget 398566
mvh
Du står høyt oppe på listen over folk jeg virkelig har lyst til å besøke! Melder meg før neste Oslo-tur.Tekstene hans er virkelig gode og underfundige. Og han har alltid med seg gode musikere og er selv en jævel..
Når du kommer på besøk så står hele rekka klar her - ikke på vinyl riktignok, men det låter hyfsat okkesom!
Fantastisk album! Nesten umenneskelig hvordan Massive Attack har klart å lage mange nivå av bevisstheter inn i denne plata. Jeg hører noe nytt hver gang jeg spiller den - og jeg kjøpte den samme dag som den kom ut i 1998 - en vakker mai dag.Er litt på det svevende i kveld..
Vis vedlegget 398557