baluba
Æresmedlem
- Ble medlem
- 18.02.2009
- Antall liker
- 15.156
- Sted
- Kopervik og Bergen
- Torget vurderinger
- 1
Tar utfordringer og sjekker dette ut. Etter noen få takter er det ting som tyder på at jeg vil like dette.
Kjøpte den faktisk fra han som selger musikk på Youngstorget i starten av juni på CD. Så jeg har hørt den de siste femten årene.Vis vedlegget 402052
Akkurat kommet hjem med denne fra posten.
Nå blir det både mord, blod og gørr og sarte toner!
Tror ikke jeg har hørt denne på 15 år!
Den var så god at jeg tar den en gang til på rappet, mens jeg leser den utrolig gode artikkelen til Harald Eia om søsterens schizofreni i Morgenbladet. For en formidlingsevne og for en varm humor om noe så trist og vanskelig som kronisk psykisk sykdom. Eia er en stor formidler.
Endelig får jeg høre verdens beste band! Joho!Når kun det beste er godt nok! Vi feirer 10 års fravær av verdens beste band! (Hvis nabo og høyttalere får kjørt seg)
Merker du noe forskjell etter rørskifte?Vis vedlegget 402403
Kjører inn nye Mullards rør på riia'n her så da må vi teste med ultimat godlyd������
Det kjekles jo litt i andre tråder om dette med innspillingstid av nye komponenter, røra har nå vært brukt (påslått ) i 25 timer og må vel runde 100 før de er innspilt. Det sagt ja jeg mener at jeg hører forskjell. De gir litt høyere gain enn de originale røra. Jeg har ihvertfall hatt noen gode lyttestunder. Om det skyldes økt oppmerksomhet eller de nye røra så hørte jeg faktisk "noe nytt" på money fra dark side of the moon.Merker du noe forskjell etter rørskifte?Vis vedlegget 402403
Kjører inn nye Mullards rør på riia'n her så da må vi teste med ultimat godlyd������
Ok, javel da, men de er ganske nære daEndelig får jeg høre verdens beste band! Joho!Når kun det beste er godt nok! Vi feirer 10 års fravær av verdens beste band! (Hvis nabo og høyttalere får kjørt seg)