Fett bandnavn, heftig låt-tittel og bra låt!
enig og synes det finnes alt for mange gjemte diamanter der ute som fortjener mer creed enn de får veldig mange virker jo til å nesten å bare gå i bane rundt seg selv uten å i det hele tatt tørre å høre på noe dem ikke har hørt om vi mennesker er litt rare der ikke det at det ikke er alright men det er da minst like artig å finne nye blomster eventuelt innenfor de sjangere man hører på men klart vet jo selv godt hvordan det er å få oppheng på bestemte artisterFett bandnavn, heftig låt-tittel og bra låt!
Godt med tips rundt dette med dobbeltbilder. Takker for alle forslag. Men jeg kommer ikke unna problemet når jeg poster fra iPad, selv i avansert modus. Noen andre forslagTakker for velkomst. Får se hvor mye det blir.
Men hvorfor poster alle her bildene to ganger? Fine bilder, men dog. Bruk avansert modus, så slipper dere dobbeltsyn
Hyggelig å se deg Lars_Erik. Skål ??????Takker for velkomst. Får se hvor mye det blir.
Men hvorfor poster alle her bildene to ganger? Fine bilder, men dog. Bruk avansert modus, så slipper dere dobbeltsyn
Dere ser bare videoen ?Ordnet seg på din skjerm, ja. Men vi, resten av verden, får bare videoen opp.
"Gå til avansert modus" Last opp bildet. La "vedlegget" være, men fjern det øverste bildet.Så snart det var ekte varer så kommer bildet.
Hva gjorde du?
Jeg hadde nå veffal syntes det var kjekt om du viste deg litt oftere.Pause de siste to årene, mer eller mindre. Får se hva det blir til
Jepp. Det var dette jeg fant ut jeg måtte gjøre etter en lang kveld med prøving og feiling i går"Gå til avansert modus" Last opp bildet. La "vedlegget" være, men fjern det øverste bildet.Så snart det var ekte varer så kommer bildet.
Hva gjorde du?
Denna karen kunne jeg likemed elementer fra folk, rock og soul