Trodde ikke det var andre som hadde hørt om Saluki. Jeg har prøvd å reklamere inandre tråder
Har denne på vinyl. Meget bra med musikk av Vangelis ??????
Total mangel på Milva i samlingen er temmelig graverende, det bør du jammen se og få gjort noe med, oct!
Smertelig klar over det. Men artisten er ikke så enkel å oppdrive.Total mangel på Milva i samlingen er temmelig graverende, det bør du jammen se og få gjort noe med, oct!
Fant mitt ex på Discogs og fikk det fra Tyskland. Akkurat nå elleve for salg der. Logg på og kjøp^^ Tror vinylen er vanskelig & få fatt i. Må nok handles inn brukt. Får prøve antikvariatene.
mvh
Har aldri handlet på Discogs, men en gang må jo bli den første. Takker for info.Fant mitt ex på Discogs og fikk det fra Tyskland. Akkurat nå elleve for salg der. Logg på og kjøp
Like greit å handle der som på eBay. Betaling med PaypalHar aldri handlet på Discogs, men en gang må jo bli den første. Takker for info.Fant mitt ex på Discogs og fikk det fra Tyskland. Akkurat nå elleve for salg der. Logg på og kjøp
mvh
https://www.discogs.com/Milva-Tra-Due-Sogni/release/1642367Like greit å handle der som på eBay. Betaling med PaypalHar aldri handlet på Discogs, men en gang må jo bli den første. Takker for info.Fant mitt ex på Discogs og fikk det fra Tyskland. Akkurat nå elleve for salg der. Logg på og kjøp
mvh
Siden jeg ikke har bedre fore, hiver jeg meg på dette toget.