E. Largo
Hi-Fi freak
Ten Years After - A Space in Time
Om du poster en video, blir det enklere å avgjøre.Spent på denne, men ikke overspent.
Husker en gang jeg var overspent, da gikk lufta litt vel fort ut av ballongen, for å si det litt pent. Alt enda i bare rot og kaos.
Father John Misty - Pure Comedy (2017)
Vis vedlegget 447066
Det er det. Og still singing.Kameraten til Björn?
Sent fra min VTR-L29 via Tapatalk
Den har jeg på vinyl, så ikke nødvendig m. video for min del, men kanskje for noen av de yngre her inne.
Tror jeg ikke du skal bry deg så mye omJason Isbell er ute og promoterer den nye plata si om dagen. Så her er to ferske opptredener fra Amerikanske talk shows.
Vet jo at enkelte eksilbergensere er lunkne til den nye plata, men jeg synes den er ganske fin
Det har du helt rett i. De lirer jo gjerne av seg vrøvl som "gullet skal hem" ol.Jason Isbell er ute og promoterer den nye plata si om dagen. Så her er to ferske opptredener fra Amerikanske talk shows.
Vet jo at enkelte eksilbergensere er lunkne til den nye plata, men jeg synes den er ganske fin
Tror jeg ikke du skal bry deg så mye om
Det har du helt rett i. De lirer jo gjerne av seg vrøvl som "gullet skal hem" ol.Jason Isbell er ute og promoterer den nye plata si om dagen. Så her er to ferske opptredener fra Amerikanske talk shows.
Tror jeg ikke du skal bry deg så mye om
En klassiker, SA