Ja Townes, tipper det er mange som venter på Tempest...![]()
Yup, og eg av flere grunner. Foruten the Bobster slipper favorittene Calexico og Avett Brothers ny skive denne dagen
Ja Townes, tipper det er mange som venter på Tempest...![]()
Har du denne også da?Får sette den på innkjøpslista, tar denne for å få litt liv i kroppenFinfin plate fra Nevermore-vokalist Warrel Dane - Praises to the war machine:
Dead Heart in a Dead World
Ja denne er faktisk meget braArtig, gismo!Enig Salty, en god plate.Bob Dylan - Time Out Of Mind (1997)
Vender stadig tilbake til denne. Flott plate.
Vis vedlegget 147552
Sitter på en lokal norsk tolkning av samme, låt for låt, som også spilles mye her hjemme
Vis vedlegget 147568
flac
gismo
Den har jeg ikke hørt (om).
"Tankelaus tid" - selvfølgelig...
Interessant prioritering mens andre andre bærer kiloene hjemMens jeg streamer presisjonshestingen fra OL hører jeg på Beta Band - The Three Ep's
![]()
Det er nok damene oppå hestene han glaner på.Interessant prioritering mens andre andre bærer kiloene hjemMens jeg streamer presisjonshestingen fra OL hører jeg på Beta Band - The Three Ep's
![]()
Vet ikke helt. Påsto et eller annet om fisketur på PM igår, mulig han er en av disse skrytpeisan.Det er nok damene oppå hestene han glaner på.Interessant prioritering mens andre andre bærer kiloene hjemMens jeg streamer presisjonshestingen fra OL hører jeg på Beta Band - The Three Ep's
![]()
![]()
Helt på linje med Lyngen her!!
Den øllen er god. platen ser god ut den ogsåYmse gromartister - New Oreleans funk : The original sound of funk 1960-75 (2004)
![]()
Da er det klart for denne. 3xLP med ene gromnavnet etter den andre. Har mye med mange av disse NO folka, men av og til er det digg med samlinger også. Takk til Eros for tips om denne serien. Mye muzak for pengan. Kos mens man tester litt øl.