motoren
Æresmedlem
tar en runde med denne før kvelden
mvh
mvh
Nix. Originalen er best. Skal fram på vinyl i morgen!Hva syns dere om Elvis Costello sin versjon da?
Blir ikke bedre enn dette!Maria Callas - Ave Maria
Eh... Blir ikke stort bedre enn dette heller
Da har du ikke prøvd sex.Blir ikke bedre enn dette!Maria Callas - Ave Maria
Jeg er en mann med sunne interesser: musikk, drillpiker og laksefise. Og single malt, selvfølgelig! Sex er ikke alt.Da har du ikke prøvd sex.Maria Callas - Ave Maria
Blir ikke bedre enn dette!
Nei, ikke riktig alt. Det finnes også pene klær.Jeg er en mann med sunne interesser: musikk, drillpiker og laksefise. Og single malt, selvfølgelig! Sex er ikke alt.Da har du ikke prøvd sex.Maria Callas - Ave Maria
Blir ikke bedre enn dette!
Not all fantasies deal with sex.Da har du ikke prøvd sex.Blir ikke bedre enn dette!Maria Callas - Ave Maria
Tror coveret kan være en medvirkende årsak. Tipper minst 990 000 000 uten å mukke ville trodd det var djevelrock av verste sort, og ikkje småstøyete solskinnspopMå prøve å finne ut hvorfor denne ikke har solgt i nesten en milliard eksemplarer
Coveret er svært misvisende, og dette er ikke deres beste utgivelse heller, jeg fant ut hvorforTror coveret kan være en medvirkende årsak. Tipper minst 990 000 000 uten å mukke ville trodd det var djevelrock av verste sort, og ikkje småstøyete solskinnspop
Hvilken vinylutgivelse er det du snakker om?Nix. Originalen er best. Skal fram på vinyl i morgen!Hva syns dere om Elvis Costello sin versjon da?
Hei oct!@ Salty: Er det vinyl el cd? Har forøvrig skiva i begge formater selv.
mvh
Har både originalen og repressen på vinyl. Originalen er litt preget av peiskos, så det er stort sett repressen som spilles, og den låter veldig bra i mine ører.Hei oct!@ Salty: Er det vinyl el cd? Har forøvrig skiva i begge formater selv.
mvh
Serien NYA omfatter både cd og vinyl.
Selv har jeg for tiden kun cd, men er på vei tilbake til vinyl også. Har en brukbar riaa + LP-samling, men mangler spiller...
Mvh Salty
Da har du mange gode å velge i. Min f. eks. Men er vel feil tråd.Hei oct!@ Salty: Er det vinyl el cd? Har forøvrig skiva i begge formater selv.
mvh
Serien NYA omfatter både cd og vinyl.
Selv har jeg for tiden kun cd, men er på vei tilbake til vinyl også. Har en brukbar riaa + LP-samling, men mangler spiller...
Mvh Salty