LP
Vedlegg
-
53.3 KB Visninger: 151
"Alle" har vel hørt (Don't fear) the Reaper..Vis vedlegget 148658 cd. Merkelig at ingen her inne har oppdaget denne gruppen. Må jo innrømme at jeg kjøpte den pga. Messerschmidt Me. 262 coveret.
mvh
Ikke systemkritiske journalister. Er skuddpremie på slike i Russland"Alle" har vel hørt (Don't fear) the Reaper..Vis vedlegget 148658 cd. Merkelig at ingen her inne har oppdaget denne gruppen. Må jo innrømme at jeg kjøpte den pga. Messerschmidt Me. 262 coveret.
mvh
Ja gjør det Dag. Den platen er bra, den har kvaliteter. Den er ikke helt umiddelbar, men jeg tror nok du vil like den. Det er noe ekte og upretensiøst over denne. Det er rett og slett en steike god plate! Vokalen gir meg assosiasjoner til 4AD-vokalister som Carloline Crawley men samtidig veldig amerikansk...Skal sjekke ut den dama der, Deph - etter denne perlen fra den gang jeg var spede spira lyt få stå:
Jeg fant den ikke på min Spotify. Det som kom opp var noe Lyngen-musikk; M83. Er det samme greia??Ja gjør det Dag. Den platen er bra, den har kvaliteter. Den er ikke helt umiddelbar, men jeg tror nok du vil like den. Det er noe ekte og upretensiøst over denne. Det er rett og slett en steike god plate! Vokalen gir meg assosiasjoner til 4AD-vokalister som Carloline Crawley men samtidig veldig amerikansk...Skal sjekke ut den dama der, Deph - etter denne perlen fra den gang jeg var spede spira lyt få stå:
Nei, M83 er noe helt annet. Artig musikk det forsåvidt, Saturdays = Youth er en fin sommerplate. Hørte mye på den for noen somre siden. M83 er mer New Order på prozac.Jeg fant den ikke på min Spotify. Det som kom opp var noe Lyngen-musikk; M83. Er det samme greia??
Her er et kutt fra Little Spark:
Rødsaft? Igjen? Du vet jo at du ikke tåler slikt. Håper brannslukningsapparatet er godt gjemt!
Hvor? Over alt. På kjøkkenet, badet, stuen og i skapet.Hvor? Hvor?? HvorHomorock, homopop og homodisco
Lars Winnerbäck - Reisingstrafik Han er hetero, tror jeg. Synger jaffal om damer og klining, og litte om knekk i håndleddet og sånt.
Hvor? Over alt. På kjøkkenet, badet, stuen og i skapet.Hvor? Hvor?? HvorHomorock, homopop og homodisco
Lars Winnerbäck - Reisingstrafik Han er hetero, tror jeg. Synger jaffal om damer og klining, og litte om knekk i håndleddet og sånt.
Elton John sang også om å gjøre artige ting med piker, men der var det langt mellom teori og praksis. Just saying...
Rain Dogs
Yes!Rain Dogs
Anders Petersons fantastiske foto.