Spiritual Non-Believers
|
CD forhåndsbestilt, vinyl forhåndsbestilt, konsertbilletter forhåndsbestilt og klar som et egg til nyskiva. Det som jeg har hørt til nå er meget lovende.Vis vedlegget 150468
Katatonia - The Longest Year (EP).
De kommer forresten med nytt album nå, Dead End Kings. Skiva er bestilt, ser frem til å spille av denne.
Fantastisk plate fra salige Bert. Gjennomført; ikke ett middelmådig kutt!
Her er det kun "svenskeversjonen" som er bestilt, det vil si CD/DVD. Kommer nok til å bestille konsertbilletter etterhvert også, er en stund siden sist jeg så Katatonia live.CD forhåndsbestilt, vinyl forhåndsbestilt, konsertbilletter forhåndsbestilt og klar som et egg til nyskiva. Det som jeg har hørt til nå er meget lovende.Katatonia - The Longest Year (EP).
De kommer forresten med nytt album nå, Dead End Kings. Skiva er bestilt, ser frem til å spille av denne.
Kjører tidlige Opeth-album mens jeg venter.
Bedre sent enn aldri , Low Estate skal selfølgelig skaffes.Dere som endelig har forstått hvor bra denne skiva er må se til å skaffe dere "Low Estate" også..Denne er blitt en favoritt siste året:
Sixteen Horsepower - Sackcloth 'n' Ashes (1995)
Gikk ikke den heller idag...Fillern! But but its not only only
Prøver denne og ser om du har større hell med den.
Vis vedlegget 150482
Nyyyyyydelig!
Pour me a glass of wine
Talk deep into the night
Who knows what we'll find
Har alltid visst at du var en lur kar.Vis vedlegget 150482
Nyyyyyydelig!
Pour me a glass of wine
Talk deep into the night
Lytter til den da.
Det tok sine år før noen her inne kom til den konklusjonen. Diplom er underveis i posten.Har alltid visst at du var en lur kar.Vis vedlegget 150482
Nyyyyyydelig!
Pour me a glass of wine
Talk deep into the night
Lytter til den da.
Over the Rhine`s produksjon holder høy kvalitet både musikalsk og teknisk.Det tok sine år før noen her inne kom til den konklusjonen. Diplom er underveis i posten.Har alltid visst at du var en lur kar.Vis vedlegget 150482
Nyyyyyydelig!
Pour me a glass of wine
Talk deep into the night
Lytter til den da.