Go'dag mann kosteskaft
Æresmedlem
- Ble medlem
- 30.04.2008
- Antall liker
- 1.398
Jeg har lyttet til musikk hele kvelden og skal fortsette med dette til glasset er tomt. Skål godtfolk og god helg
Selv skål.
Jeg har lyttet til musikk hele kvelden og skal fortsette med dette til glasset er tomt. Skål godtfolk og god helg
Conor Oberst er knall bra! Ganske fine produksjoner også.det gamle gutterommet gjester bare meg, mens guttungen sover inne hos muttern.
Dvs vintageanlegg, pils og en vinylplate før det blir helt svarte natta. Rasket med meg noen skiver fra trondhjæmsdippern i all hast torsdag kveld, bl.a denne. Ikke helt sikker på hva Conor Oberst var ute på nå, men forstår jeg det riktig, er det et slags soundtrack eller scratchalbum til den selvbiografiske dokumentaren "One of My Kind". DVD ligger forøvrig vedlagt med vinylen. Skal ikke mene for mye, men etter andre gjennomspilling, liker jeg ihvertfall endel av det jeg hører.
Conor Oberst and the Mystic Valley Band - "One of My Kind"
Vis vedlegget 150736
hvordan er den?The South - The South (2012)
Jøss.!
Fra Sør-Trondhjæm.
Jaggu fant jeg også en fyr og flamme, innerst i kjølern, så da fortsetter jeg med øl.
Når man må drikke moderat, er det viktig å komme litt opp i prosentene.
Whiter shade of pale...The "white album"
jepp, liker veldig godt deres forrige album "Outer South". KOmmer til å høre mer fra den kanten, det er jeg sikker på.Conor Oberst er knall bra! Ganske fine produksjoner også.
Ahh! Godt å slappe av i denne " grotta" Hvor alle enes om at vi elsker musikk Dette er mitt høydepunkt! Sitte her med godt i glasset- å lytte til ny musikk! Takk kjære tråd!Whiter shade of pale...The "white album"
Sett med norske briller er den umiddelbart veldig bra.hvordan er den?The South - The South (2012)
Jøss.!
Fra Sør-Trondhjæm.
Jaggu fant jeg også en fyr og flamme, innerst i kjølern, så da fortsetter jeg med øl.
har førsteskiva + singelen som ble utgitt i vår ifb. med Record Store Day (norges første RSD-utgivelse?). Føler ikke debuten er helt der hvis du skjønner hva jeg mener, men jeg har trua på den gjengen. Denne også spilt inn på Giske? (husker ikke navnet på møre-studioet i farten)
Skål!!Jeg har lyttet til musikk hele kvelden og skal fortsette med dette til glasset er tomt. Skål godtfolk og god helg
Får håpe det.Sett med norske briller er den umiddelbart veldig bra.
Den ligger i landskapet jeg liker best, i southern melodiøs rock.
Ganske fengende, herlig gitar, bra vokal, men det er første gang jeg hører den.
Har en følelse at låtene med noen lytt blir veldig bra, selv uten noensomhelst briller, men har tatt jo feil så mange ganger før.
Jeg prøver å være positiv til norsk musikk, men det blir ofte til at de etter kort tid går i glemmebok og spilles ikke mer. Kanskje dette er unntaket?
Du vet det sikkert (?) (trolig) Eros, Conor Oberst er mannen bak Bright Eyes.jepp, liker veldig godt deres forrige album "Outer South". KOmmer til å høre mer fra den kanten, det er jeg sikker på.Conor Oberst er knall bra! Ganske fine produksjoner også.
Du vet det sikkert (?) (trolig) Eros, Conor Oberst er mannen bak Bright Eyes.jepp, liker veldig godt deres forrige album "Outer South". KOmmer til å høre mer fra den kanten, det er jeg sikker på.Conor Oberst er knall bra! Ganske fine produksjoner også.
Er mange gode plater utgitt av dem. Av alt han har gjort, liker jeg kanskje best den første soloplata til Conor, den selvtitulerte, var den fra 2008?
Har lyttet til denne frem til nå, altså hele platen. Skikkelig bra, han synger flott (ikke falskt som på studioplaten til The Band på "Georgia on my mind") og klarer å få til et band-sound uten trommer. Og lyden er eksepsjonell (på Spot). Jepp, anbefales til alle Band-fans.
Ocean Sound Recording heter studioet.Rett ut i havgapet,bekjente av meg som driver det.Mange prominente musikere som har vært der allerede.Det er vel et par,tre år siden de startet det.hvordan er den?The South - The South (2012)
Jøss.!
Fra Sør-Trondhjæm.
har førsteskiva + singelen som ble utgitt i vår ifb. med Record Store Day (norges første RSD-utgivelse?). Føler ikke debuten er helt der hvis du skjønner hva jeg mener, men jeg har trua på den gjengen. Denne også spilt inn på Giske? (husker ikke navnet på møre-studioet i farten)
Ziltoid the Omniscient |
|