Inne i siste kutt av andre tagning av denne.Whispering Pines – Whispering Pines (2012)
Joda jada. Må ha en runde med denne i dag også. Til dagens første lunsj og fjerde kaffe. Høres svært så lovende ut dette her. Country, blues, roots og en god dose ujålete rock&roll fra en gjeng som nok har hørt en plate eller to utgitt på første halvdel av 1970 tallet.
Det er kanskje litt for tidlig å si (siden høsten later til å bli skremmende god), men denne vil trolig havne i øvre segment når lista skal lages i desember.
Dømming er bra!Å dømme er viktig.
Phantom Limb - The Pines (2012)
Vil helst at band som spiller bra southern country soul skal være fra sørstatene. Verden ville vært enklere da.
Folka her er fra Bristol, UK og er med på å ødelegge mitt verdensbilde. Og de er ikke aleine.
Du er ikke på sykkeltur i dag. Du kan derfor ta av hjelmen.
Ingen sykling; i dag står det laksefiske for tur.Du er ikke på sykkeltur i dag. Du kan derfor ta av hjelmen.
Og selv om de laksene du får er svære og aggressive, så trenger du ikke hjelm.Ingen sykling; i dag står det laksefiske for tur.Du er ikke på sykkeltur i dag. Du kan derfor ta av hjelmen.
Denne dømmes nok ganske langt nede her i gården, den fantastiske stemmen til Yolanda til tross. For få av de gode låtene. Likte bedre den selvtitulerte fra noen år sida.Å dømme er viktig.
Vil helst at band som spiller bra southern country soul skal være fra sørstatene. Verden ville vært enklere da.
Folka her er fra Bristol, UK og er med på å ødelegge mitt verdensbilde. Og de er ikke aleine.
Man vet jo aldri. Jeg mener; det er stenete og ulendt terreng. Glatt er det også. Og i vannet er der mengder av villdyr!Og selv om de laksene du får er svære og aggressive, så trenger du ikke hjelm.Ingen sykling; i dag står det laksefiske for tur.Du er ikke på sykkeltur i dag. Du kan derfor ta av hjelmen.
Prøver denne jeg også.Å dømme er viktig.
The Day Before You Came (Extended) |