Den er flott!! Alle SACDene fra Audio Fidelity lider av skikkelig dårlige covre og fantastisk lydDonovan - Storyteller
Så å si alle Donovan-perlene samlet på ett brett. God lyd er ren bonus!
Vis vedlegget 141412
(sacd)
skulle absolutt hadde vert der , blir ein opplevelse for folk dette...I MORGEN SPILLER DWIGHT YOAKAM PÅ SENTRUM SCENE.
Prøver å finne Hillbilly deLuxe modus.
Har trange nok bukser, men litt mye vom.
Burde hatt Stetson og ikke Tyroler.
Sylvspente boots har jeg heller ikke.
Men billett har jeg (Prioritert framfor Tom Petty)
Levis-jakka får holde som outfit tror jeg...
Fint jente-band. Ikke akkurat kvinnegruppa "Ottar".Flott stemning på denne.
Vis vedlegget 141434
Flott plate, live stemningen på denne er det få utgivelser som slår
Jeg er ikke uenig med deg i detFlott plate, live stemningen på denne er det få utgivelser som slår
Har også denne på vinyl.Muligens min første lp.Lå igjen etter ei jente som leide hybel av oss på syttitallet.Vis vedlegget 141429 Vinyl.Litt knitrete, pga. slitasje,men damen trakterer gitaren, og synger selv.
mvh
Jo'a, uten det store særpreget.Absolutt, men litt vel rundt i kantene?The Honeycutters - When Bitter Met Sweet (2012)
Hørbart.
Denne er nesten mer enn lovende. Kan minne mye om Joe Pug.Mer ny snill americana
John Statz - Old Fashioned (2012)
Lovende start.
Jasså ja Storebror ser meg.Denne er nesten mer enn lovende. Kan minne mye om Joe Pug.Mer ny snill americana
Lovende start.
Og ikke langt unna klassen hans heller. Litt vakrere, muligens.
Bent og Townes, kanskje verdt å sjekke den ut? (ser jo at T har lagt den til spillelista si).
Forøvrig fant jeg ut nå at jeg har vært "venn" med 28-årige John Statz på lastFM en tid.
Med "super musical compability".
Den er komt på utsjekkingslista, men nå er det fest i heimen så det får vente til i morgen (er merkelig nok ikke alle som har samme musikksmak som meg).Denne er nesten mer enn lovende. Kan minne mye om Joe Pug.Mer ny snill americana
Lovende start.
Bent og Townes, kanskje verdt å sjekke den ut? (ser jo at T har lagt den til spillelista si).
Forøvrig fant jeg ut nå at jeg har vært "venn" med 28-årige John Statz på lastFM en tid.
Fyr den på! Perfekt party-killer. Innen en halvtime har du huset for deg sjøl og kan høre på akkurat det du vilDen er komt på utsjekkingslista, men nå er det fest i heimen så det får vente til i morgen (er merkelig nok ikke alle som har samme musikksmak som meg).Denne er nesten mer enn lovende. Kan minne mye om Joe Pug.Mer ny snill americana
Lovende start.