The Brothel |
The Brothel
Vis vedlegget 151490
Har jobbet med musikere, og ikke minst teknikere i mange år..( slettet det jeg opprinnelig skrev her mye rart i den yrkesgruppen..spesiellt de som er på veien!!
The Brothel
Vis vedlegget 151490
Jeg var på konsert med henne for et par måneder siden. I kirka her på Steinkjer. En lydmessig katastrofe. Enkelte langhårete "lydteknikkere" ser ut til å leve under mottoet "dess høyere, dess bedre". Tosker som ikke aner hva dynamikk gjør med musikken. Uten dynamikk (forskjell på sterkt og svakt) blir det bare støy og bråk.
Halvparten av tilhørerne forlot kirka etter to låter.
Skulle jeg kjørt bil i junaitn må jeg hatt han her på spiller`n
med heftig gitarspill fra Lee Ritenour!
Var den ikke bra nok for deg/likte du den ikke?Hadde den der jeg
Sikkert en eks sambo som tok den med seg Lytter på skiva nå lastet den ned i crappy mp3, men tøft!!Var den ikke bra nok for deg/likte du den ikke?Hadde den der jeg
Nei, mer drikkemusikk, sier kjøleskapet.
Bourbon Crow - Long Way to the Bottom (2009)
Nick Cave's beste album.Har den både på lp og cd.
the boatmans call (cd)
mvh. s,
Den falt i god jord her, faktisk - til tross for en iboende sunn skepsis på forhånf. Ikkje alt er like spennende, men det beste syns eg er steinbra, som Clementine og Jesus Chariot.Han er noe for seg sjøl Neil Young, han er ihvertfall ikke noe for meg med denne.
Masete, slitsomme versjoner. Stort sett. Er vel en og annen innimellom her det går an og høre på. Men jeg lar den være hyllemat noen dager.
Vis vedlegget 151499
PLAY LOUD!Han er noe for seg sjøl Neil Young, han er ihvertfall ikke noe for meg med denne.
Masete, slitsomme versjoner. Stort sett. Er vel en og annen innimellom her det går an og høre på. Men jeg lar den være hyllemat noen dager.
Vis vedlegget 151499
Jeg prøvde og nullstille meg på forhånd etter en del blanda kritikker. Men desverre den får intet godkjent stempel av meg. Skal mer til enn et par brukbare låter på en LP før jeg gjør det. Hør f.eks. på Tom Dooley, eller Tom Dula som han kaller den. Kan godt hende det er den gamle riktige tittelen for alt jeg vet. Men uansett en helt jævli grusom versjon, med Crazy Horse kaukende i bakgrunn. Og God Save the Queen?Den falt i god jord her, faktisk - til tross for en iboende sunn skepsis på forhånf. Ikkje alt er like spennende, men det beste syns eg er steinbra, som Clementine og Jesus Chariot.Han er noe for seg sjøl Neil Young, han er ihvertfall ikke noe for meg med denne.
Vis vedlegget 151499