The Kinks - At the BBC: Radio & TV Sessions and Concerts 1964-1994 (2012)
Jeg spiller veldig sjelden fra bokser, syns det ofte blir noe massivt over det, men denne boksen er faktisk bare lett og bare moro.
Masse radiointroer og korte intervjusnutter kvikker sånn opp (og vanligvis syns jeg det verbale er forstyrrende).
BBC, de kan virkelig sitt håndverk!
Jan, jeg siterer like gjerne fra meg selv her, under spillingen av cd2 i serien.
I tillegg til det som står over, vil jeg legge til at det her er litt andre versjoner iom at det dreier seg om diverse (enkle) liveinnspillinger. Stemmeleiet er i blant litt andre steder enn det vi kjenner til. Lyden er bra nok, ikke strøken, på de eldste innspillingene. Jeg er bare drøyt halvveis, regner med at det blir bedre også, men jeg plages ikke. Når innholdet er bra, blir jeg muligens lite kritisk.
Vanligvis vil jeg jeg ikke anbefale å kjøpe bokser, med mindre man er helt blodfan, men her kan det være et poeng å gjøre det. Du får vurdere selv om den skal kjøpes. Er den ikke på noen streamingstjenester, kan jeg sende deg feks cd 1 i flac via min dropbox? Send meg en PM i såfall, så sender jeg deg en link. Den kan også lastes ned/finnes på nett til tjuvnedlasting (kan feks kalles en evalueringsprøve
).