Go'dag mann kosteskaft
Æresmedlem
- Ble medlem
- 30.04.2008
- Antall liker
- 1.398
Dinosaur jr - Farm
Vedlegg
-
123.4 KB Visninger: 216
@lars-erik.Der slo du meg. De to foregående var veldig bra, kanskje særlig den første. Full rapport forventes og forlanges!
Ny Narum for første gang på tallerkenen.
Må ha en liten energiboost før jeg gir meg i kast med fjorårets giganedtur, Narum. 900mg Valium mixtur, rektalt.
[h=1]Diazepam[/h]Preparater: Stesolid «Actavis» inj., rektalvæske, supp., tabl. (diazepam 5 mg/ml inj., 5 mg/2,5 ml og 10 mg/2,5 ml rektalvæske, 5 mg og 10 mg supp., 2 mg og 5 mg tabl.), Stesolid prefill «Actavis» rektalvæske (diazepam 5 mg/ml).
Bruksområde: Til behandling av kramper og uro i forbindelse med forgiftninger. Akutt koronarsykdom utløst av amfetamin og kokain. Forgiftninger med klorokin og hydroksyklorokin. Forgiftninger med nervegasser som er kolinesterasehemmere.
Dosering: Ved kramper, uro og/eller brystsmerter: Voksne: Gi 5-20 mg langsomt i.v., ev. 10-20 mg rektalt. Titrer etter effekt. Forholdsvis høye gjentatte doseringer kan være nødvendig, f.eks. ved uro forårsaket av sentralstimulerende stoffer (misbruk). Barn: Gi 0,1-0,5 mg/kg langsomt i.v., ev. 0,3-1 mg/kg rektalt. Ved forgiftninger med klorokin og hydroksyklorokin: Ved hjertepåvirkning eller høy risiko for alvorlig forgiftning, gi i.v. infusjon av høye doser (2 mg/kg i løpet av 30 minutter, deretter 1-2 mg/kg/døgn), kombinert med respiratorbehandling.
Forsiktighetsregler: Diazepam vil forsterke effekten av stoffer med sentralnervøs hemming. Vurder lavere dosering og langsommere injeksjon dersom slike stoffer er inntatt. Følg respirasjon og blodtrykk ved høy dosering.
Vinyl er tingenBra plate,men låter elendig på mitt cd-eksemplar.
Deep Purple - in rock
mvh. s,
Jeg håper dag1234 ikke tar for mye Møllers Diazepam.
Kanskje går det an å vekke ham med denne:
JAJAJA Smaken er som baken osv.Jeg håper dag1234 ikke tar for mye Møllers Diazepam.
Kanskje går det an å vekke ham med denne:
Skyller ut overskuddet ved hjelp av et klystér bestående av en passe blandig Ritalin, GHB og whiskey. Sterke droger trengs i hopetall, for den Narum-plata var som finsk fjernsynsteater - uten sauna og vodka.
@dag1234American Aquarium - Burn. Flicker. Die.
@dag1234American Aquarium - Burn. Flicker. Die.
Du står vel og hopper i sofaen nå da?
med en slik fixering så må jeg jo sjekke de ut..Blind Atlas - Kodiak Bear (2012)
Andre lytt på denne, er redd det er enda ei plate som fortjener sin plass i biblioteket. Et alt country band fra Manchester, som selv beskriver seg som noe ala ‘Ryan Adams fronting The Black Keys or Fleet Foxes with a Led Zeppelin fixation’
Prøve denne da...
kan umulig skade, men det spørs på om det trenger igjennom psykofarmaka panseret ditt..Prøve denne da...
kan umulig skade, men det spørs på om det trenger igjennom psykofarmaka panseret ditt..Prøve denne da...