united
Æresmedlem
The Jon Spencer Blues Explosion – Meat and Bone (2012)
Tydeligvis en in-gjeng her på hfs.
Milde moses, har du fått kloa i den. Hvor blir det av mitt forhåndsbestilte eksemplar ...The Jon Spencer Blues Explosion – Meat and Bone (2012)
Kommer nok om noen dager.Milde moses, har du fått kloa i den. Hvor blir det av mitt forhåndsbestilte eksemplar ...The Jon Spencer Blues Explosion – Meat and Bone (2012)
Vi forventer snart et bilde av disse drillpikene, men jeg kan legge ut en teaser så lenge.........Vel hjemme fra drillpikene, settes den på har også.Vinyl
Holdt på store deler av natten med å re-organisere underholdnings benken + noen timer med finpuss i dag, så da var det helt herlig å lene seg tilbake i sofaen og nyte denne fantastiske platen!
Vis vedlegget 154088
SACD
Det kalles service, united!Kommer nok om noen dager.Milde moses, har du fått kloa i den. Hvor blir det av mitt forhåndsbestilte eksemplar ...The Jon Spencer Blues Explosion – Meat and Bone (2012)
Den kan feks streames her:
RollingStone Flash Music Player
Album Premiere: The Jon Spencer Blues Explosion, 'Meat and Bone' | Music News | Rolling Stone
Kan du sende meg en melding om den var ment til meg?Mens noen bør finne seg annet å holde på med.
Langt i fra ment til degNei. Tar nok feil der. ''Check Your Head'' og ''Pauls Boutique'' er nok bedre.
Setter på sistnevnte
Denne bemerkningen har jeg imidlertid større problemer med.
Kan du sende meg en melding om den var ment til meg?Mens noen bør finne seg annet å holde på med.
Ser du på kronologien er det ikke en usaklig antagelse.
Det er i slike øyeblikk jeg kjenner at det kunne vært greit med platespiller.
Etter at han fylte 18, ble Justin også en tam utgave av seg selv. Dessverre er livets lov at alt er forgjengelig...Akkurat det visste jeg.Åpnet meg en flaske rødvin å satte på denne
Det finnes så mye flott musikk der ute men Dire Straits går aldri av moten.
mvh
Lars Erik takker for innlegget
Rødvin. En onsdag? Nå nærmer du deg sørvestspisseren. Et godt råd; gjemme brannslukningsapparatet!
Har hvit måned.
Drikker bare Chabils...
Hvorfor? En så tam utgave av seg selv, skal man lete lenge etter. Det er like før jeg kommer nedover og tvangsforer deg med rødsaft, single malt og videosnutter med Justin Bieber.
Trøster meg med denne vakre trudelutten av
Arvo Pärt - Es sang vor langen jahren
Okei den.
Flott plate Lars Erik,keep up the good work