Hva lytter du til i dag? (Del2)

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Status
    Stengt for ytterligere svar.
    Ble medlem
    30.04.2008
    Antall liker
    1.398
    Jeg suger på teknikk. Vet ikke hva jeg gjør feil for jeg gjør slik som alltid... men så er det kanskje det som er feil. Det henger og henger som en gammel slarkepung. Og bilder kommer ikke opp, eller blir lagt ut/ikke lagt ut etter et system klekket ut av en losje i Nüremberg. Me no comprende.

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    20.900
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    Lagre bildene i en egen mappe, f.eks. på skrivebordet. Legge de ut ved å trykke på ikonet nr. tre fra venstre - "legg til bilde". Deretter velger du skrivebord, mappen bildene er lagret i og det aktuelle bildet. Voila!

Ble medlem
    30.04.2008
    Antall liker
    1.398
    Lagre bildene i en egen mappe, f.eks. på skrivebordet. Legge de ut ved å trykke på ikonet nr. tre fra venstre - "legg til bilde". Deretter velger du skrivebord, mappen bildene er lagret i og det aktuelle bildet. Voila!

Jeg er treig altså, men ikke så treig....

Så vil den ikke ta i mot youtube, så vil den, vi vise bilde, vil ikke. Fader med verre en en dramaqueen! Jeziz.

The United Jazz + Rock Ensemble - 05. Hypnotic Pignose [Live im Schützenhaus] (1977) - YouTube

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    20.900
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0

Jeg er treig altså, men ikke så treig....

Så vil den ikke ta i mot youtube, så vil den, vi vise bilde, vil ikke. Fader med verre en en dramaqueen! Jeziz.

The United Jazz + Rock Ensemble - 05. Hypnotic Pignose [Live im Schützenhaus] (1977) - YouTube
    c783f733d676[1].gif

Ble medlem
    30.04.2008
    Antall liker
    1.398
    Ikke mobb. Jeg har hatt herrebesøk i natt og fikk ikke blund på mine øyne før langt ut i de små timer. Dagen i dag har gått med på å massere inn smertestillende kremer i det aller helligste. Hvis du er veldig, veldig grei kan det være det kommer noen bilder så småningom.

Rod (!) Stewart - Every picture tells a story

Vedlegg

• Liker
    Reaksjoner: oct

Lasse

Medlem
    Ble medlem
    11.05.2012
    Antall liker
    21
    Kari Bremnes

Har fulgt henne i noen år nå, synes hun blir bare bedre og bedre. Har jammen greid å fornye seg litt på denne skiva og. Anbefales virkelig.

Vedlegg

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    20.900
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    Ikke mobb. Jeg har hatt herrebesøk i natt og fikk ikke blund på mine øyne før langt ut i de små timer. Dagen i dag har gått med på å massere inn smertestillende kremer i det aller helligste. Hvis du er veldig, veldig grei kan det være det kommer noen bilder så småningom.

Er sterkt usikker på om jeg egentlig vil vite noe om dette herrebesøket eller ikke....

Ble medlem
    30.04.2008
    Antall liker
    1.398

Er sterkt usikker på om jeg egentlig vil vite noe om dette herrebesøket eller ikke....

Hmm...

Herr gnåles det om juicy details fra de indre gemakker i ett bankendes kjør. Og hva skjer når gamlefar endelig får seg en runde med saftige dønninger i vannsenga? Da vil ingen høre! Rart en stakkar blir desillusjonert, såra og vonbråten?

Nå må vi få noe skikkelig homomusikk her i tråden.

Smiths - Strangeways, here I come

20090414155721Smiths_-_Strangeways_here_we_come.jpg

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    20.900
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    Så så, ikke noe drama her nå. Fortell Onkel Lars Erik alle juicy detaljer om dette herrebesøket.

T

TT.

Gjest

Hmm...

Herr gnåles det om juicy details fra de indre gemakker i ett bankendes kjør. Og hva skjer når gamlefar endelig får seg en runde med saftige dønninger i vannsenga? Da vil ingen høre! Rart en stakkar blir desillusjonert, såra og vonbråten?

Nå må vi få noe skikkelig homomusikk her i tråden.

Smiths - Strangeways, here I come

Vis vedlegget 154517
    Vannseng er UT, på tide å hale inn trossa! ;)

mikefish

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.01.2005
    Antall liker
    517
    Egentlig den eneste gode Springsteenplata etter Nebraska fra '82.Må si at jeg gleder meg til konserten i New Jersey førstkommende fredag !

the ghost of tom joad (lp)

mvh. s,

Finbeck

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.10.2008
    Antall liker
    1.135
    The Chesterfield Kings the mindbending sounds of...

51c4Tuqt1IL._SS500_[1].jpg

vinyl

united

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.07.2009
    Antall liker
    35.872
    Sted
    Indre Østfold
    Torget vurderinger
    2
    Jon DeRosa - A Wolf in Preacher's Clothing (2012)

Ikke ueffen denne.
    Begynner bra, i alle fall, synger fint den karen.

Ble medlem
    30.04.2008
    Antall liker
    1.398
    Så så, ikke noe drama her nå. Fortell Onkel Lars Erik alle juicy detaljer om dette herrebesøket.

Artig den. Spesielt han døvetolken kan bli med i den nye foreningen Flittige hender. Den er tilsluttet Onansitenes Landsforbund.

Men ikke ta den onkel lars_erik til meg. Mora mi lærte meg å være dypt skeptisk overfor alle menn som kalte onkler hvis slektskap faktisk er litt obskurt. Jaffal sånne jeg møtte på nettet.

Ble medlem
    30.04.2008
    Antall liker
    1.398
    Det startet med at telefonen ringte. Jeg så jo med en gang hvem det var, og tenkte: Nei ikke nå igjen. Jeg er tom for pulver.

olisn

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    02.05.2012
    Antall liker
    706
    Sted
    Larvik
    Torget vurderinger
    6
    Kveldens første:

Bootleg - Pink Floyd live in Rome 1968

Ole G

Ble medlem
    30.04.2008
    Antall liker
    1.398
    Der sto han på trappa med dådyrøynene sine...

Og jeg spurt skeptisk: Du husker hvor det endte sist gang? Hm? Pulver over alt, og et hekkan å få gjort reint etter på. Og den sveisen du har fått deg! Luggen rett opp, Jiziz. Det er ikke luggen på gutter som skal stå rett opp, den skal være ned. Ned. At det er så vanskelig å forstå...

Vedlegg

T

TT.

Gjest

Og jeg spurt skeptisk: Du husker hvor det endte sist gang? Hm? Pulver over alt, og et hekkan å få gjort reint etter på. Og den sveisen du har fått deg! Luggen rett opp, Jiziz. Det er ikke luggen på gutter som skal stå rett opp, den skal være ned. Ned. At det er så vanskelig å forstå...
    Fint om du tar resten på PM til de som ønsker.....

K

Kaare G. Opsahl

Gjest

ikke vær sær og prippen dobbel T

• Liker
    Reaksjoner: TT.

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    20.900
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0

Neida, disse pulverhistoriene er akkurat hva som trengs en regntung høstkveld ;)

mikefish

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.01.2005
    Antall liker
    517
    Regnet som den siste i "Nebraska-triologien".En noe mer ujevn plate dette,men veldig lenge siden den er blitt spilt,så jeg gir den en ny sjanse.

Bruce Springsteen - devils and dust (cd)

mvh. s,

T

TT.

Gjest
    Tar det piano eller trompet med denne....

Eric Bolvin - Late night call

T

TT.

Gjest
    Neida, disse pulverhistoriene er akkurat hva som trengs en regntung høstkveld ;)
    Skyfritt og sjerneklart her i aften. Aldeles fabelaktig høstvær her i indre Østfold for tiden. SKÅL!!!! ;)

Status
    Stengt for ytterligere svar.
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn