K
Lagre bildene i en egen mappe, f.eks. på skrivebordet. Legge de ut ved å trykke på ikonet nr. tre fra venstre - "legg til bilde". Deretter velger du skrivebord, mappen bildene er lagret i og det aktuelle bildet. Voila!
Lagre bildene i en egen mappe, f.eks. på skrivebordet. Legge de ut ved å trykke på ikonet nr. tre fra venstre - "legg til bilde". Deretter velger du skrivebord, mappen bildene er lagret i og det aktuelle bildet. Voila!
Jeg er treig altså, men ikke så treig....
Så vil den ikke ta i mot youtube, så vil den, vi vise bilde, vil ikke. Fader med verre en en dramaqueen! Jeziz.
The United Jazz + Rock Ensemble - 05. Hypnotic Pignose [Live im Schützenhaus] (1977) - YouTube
Er sterkt usikker på om jeg egentlig vil vite noe om dette herrebesøket eller ikke....Ikke mobb. Jeg har hatt herrebesøk i natt og fikk ikke blund på mine øyne før langt ut i de små timer. Dagen i dag har gått med på å massere inn smertestillende kremer i det aller helligste. Hvis du er veldig, veldig grei kan det være det kommer noen bilder så småningom.
Rod (!) Stewart - Every picture tells a story
Er sterkt usikker på om jeg egentlig vil vite noe om dette herrebesøket eller ikke....Ikke mobb. Jeg har hatt herrebesøk i natt og fikk ikke blund på mine øyne før langt ut i de små timer. Dagen i dag har gått med på å massere inn smertestillende kremer i det aller helligste. Hvis du er veldig, veldig grei kan det være det kommer noen bilder så småningom.
Vannseng er UT, på tide å hale inn trossa!Er sterkt usikker på om jeg egentlig vil vite noe om dette herrebesøket eller ikke....Ikke mobb. Jeg har hatt herrebesøk i natt og fikk ikke blund på mine øyne før langt ut i de små timer. Dagen i dag har gått med på å massere inn smertestillende kremer i det aller helligste. Hvis du er veldig, veldig grei kan det være det kommer noen bilder så småningom.
Hmm...
Herr gnåles det om juicy details fra de indre gemakker i ett bankendes kjør. Og hva skjer når gamlefar endelig får seg en runde med saftige dønninger i vannsenga? Da vil ingen høre! Rart en stakkar blir desillusjonert, såra og vonbråten?
Nå må vi få noe skikkelig homomusikk her i tråden.
Smiths - Strangeways, here I come
Vis vedlegget 154517
Artig den. Spesielt han døvetolken kan bli med i den nye foreningen Flittige hender. Den er tilsluttet Onansitenes Landsforbund.Så så, ikke noe drama her nå. Fortell Onkel Lars Erik alle juicy detaljer om dette herrebesøket.
Flott skilt!
Slutt å være luremus; kom med detaljene!TT: Det gøye med vannsenger er at du kan ta et jokk og så er resten dønninger.
Jepp, det vet jeg alt om, har en på 25 og ei på 21 etter høye bølger i vannseng.TT: Det gøye med vannsenger er at du kan ta et jokk og så er resten dønninger.
Det startet med at telefonen ringte. Jeg så jo med en gang hvem det var, og tenkte: Nei ikke nå igjen. Jeg er tom for pulver.
Fantastisk kommentarJepp, det vet jeg alt om, har en på 25 og ei på 21 etter høye bølger i vannseng.TT: Det gøye med vannsenger er at du kan ta et jokk og så er resten dønninger.
Fint om du tar resten på PM til de som ønsker.....Der sto han på trappa med dådyrøynene sine...
Og jeg spurt skeptisk: Du husker hvor det endte sist gang? Hm? Pulver over alt, og et hekkan å få gjort reint etter på. Og den sveisen du har fått deg! Luggen rett opp, Jiziz. Det er ikke luggen på gutter som skal stå rett opp, den skal være ned. Ned. At det er så vanskelig å forstå...
ikke vær sær og prippen dobbel TFint om du tar resten på PM til de som ønsker.....Der sto han på trappa med dådyrøynene sine...
Og jeg spurt skeptisk: Du husker hvor det endte sist gang? Hm? Pulver over alt, og et hekkan å få gjort reint etter på. Og den sveisen du har fått deg! Luggen rett opp, Jiziz. Det er ikke luggen på gutter som skal stå rett opp, den skal være ned. Ned. At det er så vanskelig å forstå...
Neida, disse pulverhistoriene er akkurat hva som trengs en regntung høstkveldFint om du tar resten på PM til de som ønsker.....Der sto han på trappa med dådyrøynene sine...
Skyfritt og sjerneklart her i aften. Aldeles fabelaktig høstvær her i indre Østfold for tiden. SKÅL!!!!Neida, disse pulverhistoriene er akkurat hva som trengs en regntung høstkveld