Har hørt verre, men jeg tror jeg heller går for liten musikk.Tvil? Himmel og hav, dette er stor musikk! Liker CD2 også meget godt. En mann av ditt kaliber må da like slik smektende sang og piano-traktering?Vis vedlegget 154942
Vakker! Vakker! Vakker!
Har mine tvil, som han sa grisen da han så slakteren. Men jeg er villig til å gi en den sjanse.
Hvordan er denne? Har bare hørt ett spor fra denne og da på radio. Er det noe å satse på?
Lite fart her for tiden. Dag skal dog ha ros for små, spede forsøk!
Bodø-gruppa 1 2 6
Narum er veldig bra. Slik jeg kjenner din smak, vil du like dette. Du burde også lytte til deres førsteHvordan er denne? Har bare hørt ett spor fra denne og da på radio. Er det noe å satse på?Innkjøpt på platekompaniet.
TT. takker for innlegget Skal settes på innkjøpslistenHvordan er denne? Har bare hørt ett spor fra denne og da på radio. Er det noe å satse på?Innkjøpt på platekompaniet.
Narum er veldig bra. Slik jeg kjenner din smak, vil du like dette. Du burde også lytte til deres første
Vis vedlegget 154962
Du kan få overta min til prisen av portoen. Den er spilt en gang og har siden stått i skammekroken.TT. takker for innlegget Skal settes på innkjøpslistenHvordan er denne? Har bare hørt ett spor fra denne og da på radio. Er det noe å satse på?Innkjøpt på platekompaniet.
Narum er veldig bra. Slik jeg kjenner din smak, vil du like dette. Du burde også lytte til deres første
Vis vedlegget 154962
Er med på den. Send meg kontonr på PM, så får du adresse i returDu kan få overta min til prisen av portoen. Den er spilt en gang og har siden stått i skammekroken.TT. takker for innlegget Skal settes på innkjøpslistenHvordan er denne? Har bare hørt ett spor fra denne og da på radio. Er det noe å satse på?Innkjøpt på platekompaniet.
Vis vedlegget 154962
Er med på den. Send meg kontonr på PM, så får du adresse i returDu kan få overta min til prisen av portoen. Den er spilt en gang og har siden stått i skammekroken.TT. takker for innlegget Skal settes på innkjøpslistenHvordan er denne? Har bare hørt ett spor fra denne og da på radio. Er det noe å satse på?Innkjøpt på platekompaniet.
Vis vedlegget 154962
Du verden, det må jeg si. Topp service. Jubler høyt her nå!Er med på den. Send meg kontonr på PM, så får du adresse i returDu kan få overta min til prisen av portoen. Den er spilt en gang og har siden stått i skammekroken.TT. takker for innlegget Skal settes på innkjøpslistenHvordan er denne? Har bare hørt ett spor fra denne og da på radio. Er det noe å satse på?Innkjøpt på platekompaniet.
Vis vedlegget 154962
Har ombestemt meg.
Jeg betaler porto, bare glad jeg blir kvitt røkla. Send meg en PM med hvor du vil ha sendt den, så fyker den avgårde tomorrow i diskret innpakning.
Ja, det kan jeg godt gjøre hvis det er ønskelig.
Ja, og denne fyren har snekret mye som tåler tidens tann!Jorma Kaukonen - Barbeque King (1981)
Ikke helt typisk Jorma, men rocka og bra.
Regelbrudd!Er med på den. Send meg kontonr på PM, så får du adresse i returDu kan få overta min til prisen av portoen. Den er spilt en gang og har siden stått i skammekroken.TT. takker for innlegget Skal settes på innkjøpslistenHvordan er denne? Har bare hørt ett spor fra denne og da på radio. Er det noe å satse på?Innkjøpt på platekompaniet.
Vis vedlegget 154962
Har ombestemt meg.
Jeg betaler porto, bare glad jeg blir kvitt røkla. Send meg en PM med hvor du vil ha sendt den, så fyker den avgårde tomorrow i diskret innpakning.
Men faren lurer når han ikke spiller?Helt rolig. Har alltid hatt sansen for JD Souther. Ingen fare for trouble med piggtrådnervene når denne spilles.
Repeat er tingen!Helt rolig. Har alltid hatt sansen for JD Souther. Ingen fare for trouble med piggtrådnervene når denne spilles.
Vis vedlegget 154970
Det ble litt surr i rekkefølgen; den store fare er jo hvis man ikke spiller dette.Men faren lurer når han ikke spiller?Helt rolig. Har alltid hatt sansen for JD Souther. Ingen fare for trouble med piggtrådnervene når denne spilles.
Hadde gjerne tatt i mot han der, men har er jo litt indisponert etter helgens eksesser.Ja, det kan jeg godt gjøre hvis det er ønskelig.