Tor
Overivrig entusiast
- Ble medlem
- 03.11.2002
- Antall liker
- 595
Venter på denne selv. Er rimelig spent
Venter på denne selv. Er rimelig spent
Han kan noe som færre og færre kan: snekre melodier.Dan Stuart - The Deliverance of Marlowe Billings (2012)
Kul, spesiell, det er noe med DanS.
Ikke rart du hører på dette! 80-talls? Som nevnt tidligere, så ble det nesten bare utgitt dritt på 80-tallet. Derfor har den generasjonen som vokste opp på denne tiden et megaproblem. De vil jo seff protestere; men vi må lære dem. Det går nok bra.Naked Prey - Under The Blue Marlin (1986)
Aner ikke hvor jeg hører på sådant, på dette tidspunkt.
Burde jeg ikke søkt mot roen, framfor dette drivet?
Ikke produser problemer!!PLEASE!!!!!
Jeg tør be om at alle som poster i denne tråden SKRIVER artist og albumnavn!
Kan da ikke være så vanskelig eller hur?
Så sant det ikke fremgår tydelig på coveret da...
Må ærlig inrømme at jeg aldri har satt meg no særlig inn i musikken til Mr. Plant, eller Led Zeppelin for den saks skyld, og her har jeg tydeligvis (og heldigvis) mye å ta igjen....Mer magi.
Gud kor eg elsker den stemmmen til den mannen og musikken til Led Zeppelin. De er på topp tre for meg! Tror deler av dagen i dag skal dedikeres til Led Zeppelin(på vinyl selvsagt). Takk for gåsehuden på kvisten! Fin måte og starte dagen på!Mer magi.
ment som en spøkskal forsøke med unntak av ting som er en selvfølgelig del av en hvers allmene dannelsePLEASE!!!!!
For engangs skyld er jeg uenig med deg fingeren.
Det er et tegn på manglende dannelse å ikke poste navn på artist og verk. Uansett om en selv mener det er kjent eller ei.
Hva er greia di egentlig?Med tanke på stormer, og man bør gi jamt f... i slikt tøv fra selvforherligende tosker.
Kan noen fortelle meg om denne ignore-funksjonen på hfs 3? Er det sånn at det er mulig å slippe å få opp innleggene til enkelte?Helt enig. Og noen må da ha enormt ømme tær her, som klarer å gjøre lyngens innlegg til et problem. Som fanden leser bibelen....
ment som en spøkskal forsøke med unntak av ting som er en selvfølgelig del av en hvers allmene dannelsePLEASE!!!!!
Det er et tegn på manglende dannelse å ikke poste navn på artist og verk. Uansett om en selv mener det er kjent eller ei.
Hadde ikke gjort noe om det var alvorlig ment.ment som en spøkskal forsøke med unntak av ting som er en selvfølgelig del av en hvers allmene dannelsePLEASE!!!!!
Det var ikke åpentbart for alle og en hver.
Seff. Lyngens artister har jeg m. få unntak, aldri hørt om.Min halvpart som er bra da?Vis vedlegget 155683 @ Townes: Mange av dine titler/artister ligger på min omtalte iPod liste. Tror at 1/2 er bra. Og vi tåler kanskje en vinyl til? Denne.
mvh
Hadde ikke gjort noe om det var alvorlig ment.ment som en spøkskal forsøke med unntak av ting som er en selvfølgelig del av en hvers allmene dannelsePLEASE!!!!!
Å legge til artist og tittel gjør at de blir søkbare i ettertid. Kan jo tenkes at noen interesserte dukker opp etter noen år. Å skrive noen ord om platene er høyst frivillig, og ingen "konkurranse" .Men når noen avskriver det som selvhøytidelig, vel kanskje ikke lyttetråden er stedet for de av oss som setter pris på å plukke opp tips eller bidra med musikk som rører seg.Hadde ikke gjort noe om det var alvorlig ment.ment som en spøkskal forsøke med unntak av ting som er en selvfølgelig del av en hvers allmene dannelsePLEASE!!!!!
For mitt svar var ikke tøys - til en forandring. Jeg synes det er alminnelig greit å skrive hvem og hva en spiller, og ikke bare legge ut et bilde. Men jeg synes heller ikke det skal avkreves en avhandling før man kan vise hva man lytter på. Den som vil kan skrive noen ord, men det er ikke noe krav - tykjer eg.