Cash 63
Æresmedlem
Gammal Kent fått en hel del lyttetid i det siste, Frank från debut platta gripande bra! Jocke Berg gir en flashback til -70t manchester jeans, treskor, jeans jacka med idol bilder.....
Prøver henne som tar sagen i egne hender...Hanne Kolstø - Flashback (2012)
Herrejemini for et cover.
Startet med en Townes 'slagbrødre'
Phil Lee - So Long, It's Been Good To Know You -2009
320k VBR, Ogg Vorbis (Spotify)
Noen veldig gode sanger på denne, og hvis de to andre albumene er bedre....
Men Spotify bare terger der, viser de andre, men spille dem? Nei.
Prøver denne.
Da er jeg midt inne i albumet. Foreløpig er det bredbeint, tidvis ganske tøff, småseig southernrock med en eim av 70-tallet.takker! Tips skal sjekkes ut når varmen blir for ulidelig og den daglige kalde 0,25 avnytes på balkongen. Det betyr med andre ord at jeg må strømme nok en plate idag som jeg ikke har. Ikke bra........Natural child - Hard in heaven (2012)Denne virket lovende, et tips eg plukket opp fra united59, og som er fristende å bringe videre til Eros. Kan rett og slett være noe for ham også.
Jeg, som lærte opp bassisten!
Bob Dylan - Tempest (2012)
Andre runde nå. Merket meg godt låta Scarlet town under første snurr i går, virker å være en kanonlåt. Trenger flere runder før eg kan si noe vetig om denne, men etter første snurr virket den verken å være et mesterverk eller makkverk.
Stusser forøvrig på "T"en først i Tempest. Ser påfallende ut som et kors. Er det et signal om tekster og budskap på skiva? Lytten i går foregikk under høflig konversering med fruen, så fikk ikkje med meg allverdens med teskter. Har han havnet på Jesus-kjøret igjen?
Var vel SKY Channels Sky Trax med Pat Sharp, Linda de Mol, Gary Davis og Ronnie The Runner[video=youtube;bZhiqfySwF4]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=bZhiqfySwF4#![/video]
@Eros @TT: Run Ronny run!
Stemmer Det var stort for en kvisete fjortisVar vel SKY Channels Sky Trax med Pat Sharp, Linda de Mol, Gary Davis og Ronnie The Runner[video=youtube;bZhiqfySwF4]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=bZhiqfySwF4#![/video]
@Eros @TT: Run Ronny run!
,