Go'dag mann kosteskaft
Æresmedlem
- Ble medlem
- 30.04.2008
- Antall liker
- 1.398
Deres nest beste. Bare slått av Lyngen.NiceKing Crimson - Red En schläger fra da jeg var knapt et barn i mors liv.
Deres nest beste. Bare slått av Lyngen.NiceKing Crimson - Red En schläger fra da jeg var knapt et barn i mors liv.
TWR er bra, ja! Denne også:Thin White Rope - In the Spanish Cave (198
Vis vedlegget 156377
Du og du. Kanskje den beste plata fra dette fantastiske bandet. Her var virkelig et band som visste å nyttegjøre to gitarer. Usannsynlig tøff live var de også.
Spotifisert de også: In The Spanish Cave by Thin White Rope on Spotify
Har forsøkt flere ganger, uten å få det til..Har du noen spes låter å enbefale så skal jeg gi han et forsøk til.Lar denne få litt tid i spilleren
Er det lite innteresse for Thomas Dybdahl?synes at det er en av norges beste artister
mvh Vis vedlegget 156382
Lar denne få litt tid i spilleren
Er det lite innteresse for Thomas Dybdahl?synes at det er en av norges beste artister
mvh Vis vedlegget 156382
Da må du prøve mereHar forsøkt flere ganger, uten å få det til..Har du noen spes låter å enbefale så skal jeg gi han et forsøk til.Lar denne få litt tid i spilleren
mvh Vis vedlegget 156382
Det ble kjedelig etter noen låterHanne Kolstø - Flashback (2012)
Ikkje noe for americana guttene dette her
Jaja. Jeg likte en låt ihvertfall.Prøver denne.
Grizzly Bear-Shields.
Kjøpte denne jeg også Dag,ikke helt my cup of tea
@motorena bør du kjøre den etpar ganger til! kjempeplate, når en er i rett stemningKjøpte denne jeg også Dag,ikke helt my cup of tea
mvh
Et par boxer til nå så skal jeg gi den litt tid sorgenfri@motorena bør du kjøre den etpar ganger til! kjempeplate, når en er i rett stemningKjøpte denne jeg også Dag,ikke helt my cup of tea
mvh
Nå var det gjort,platen er i spilleren så får en se om det sitter nåEt par boxer til nå så skal jeg gi den litt tid sorgenfri@motorena bør du kjøre den etpar ganger til! kjempeplate, når en er i rett stemningKjøpte denne jeg også Dag,ikke helt my cup of tea
mvh
mvh
Tom for liker +1Hva skjedde nå?? det kom et ekstra bilde med her
mvh
..hehe - du vet å friste! Slikt står jeg ikke i mot lengre .Dark Dark Dark - Wild Go (2010)
Vis vedlegget 156355
Herlig trekkspillmusikk. Dog ikke av de lystigste platene i samlinga.
Spotifisert er den også: Wild Go by Dark Dark Dark on Spotify
Sitter å lytter til det nå. Smiler, og jommen går ikke foten litt også..hehe - du vet å friste! Slikt står jeg ikke i mot lengre .Dark Dark Dark - Wild Go (2010)
Vis vedlegget 156355
Herlig trekkspillmusikk. Dog ikke av de lystigste platene i samlinga.
Spotifisert er den også: Wild Go by Dark Dark Dark on Spotify
Jeg synes den ikke er en innertier, men absolutt grei å høre på.Nå var det gjort,platen er i spilleren så får en se om det sitter nåEt par boxer til nå så skal jeg gi den litt tid sorgenfri@motorena bør du kjøre den etpar ganger til! kjempeplate, når en er i rett stemningKjøpte denne jeg også Dag,ikke helt my cup of tea
mvh
mvh
mvh