bluesbreaker
Hundeeier
Konserten på rockefeller er utsolgt.For gamle dagers skyld, og for den fine tittelen, skal spotify få frambringe
Ulf Lundell - Rent Forbannat (2012)
Rockefeller også snart, ikke helt utenkelig...
Konserten på rockefeller er utsolgt.For gamle dagers skyld, og for den fine tittelen, skal spotify få frambringe
Ulf Lundell - Rent Forbannat (2012)
Rockefeller også snart, ikke helt utenkelig...
Ikke mange synger finere enn Nick Cave
Uenig.Ikke mange synger finere enn Nick Cave
enig
+1Uenig.Ikke mange synger finere enn Nick Cave
enig
enig
enig
ENIGkjøpt for over tre uker siden, men liten sjans før de siste dagene.
Feiteskiva! og et av høstens beste kjøp so far
Various - "Country Funk 1969-1975"
kjøpt for over tre uker siden, men liten sjans før de siste dagene.
Vakkert.kjøpt for over tre uker siden, men liten sjans før de siste dagene.
å faen. Takk for tips dasken1234
er litt fersk på det her serru´
Med den avataren der er du vel OT så det holder?å faen. Takk for tips dasken1234
Nå er det så mye anlegg i tråeden, at jeg snart begynner å poste bilder av Justin Bieber igjen ;o.
Med den avataren der er du vel OT så det holder?å faen. Takk for tips dasken1234
Nå er det så mye anlegg i tråeden, at jeg snart begynner å poste bilder av Justin Bieber igjen ;o.
Nei, si det.Avataren? Det er Gustav Vigeland. Hva har det med OT å gjøre?Med den avataren der er du vel OT så det holder?å faen. Takk for tips dasken1234
Nei, si det.Avataren? Det er Gustav Vigeland. Hva har det med OT å gjøre?Med den avataren der er du vel OT så det holder?å faen. Takk for tips dasken1234
Lurte bare på hva anlegg i tråden har med Bieber å gjøre, og slengte ut en assosiasjon.