Panama Red
Heartattack & Vine
The Duke and the King: Nothing gold can stay
Vedlegg
-
55.6 KB Visninger: 200
Kult. De burde jeg vel hatt på plate sjøl. Var med i et band som varmet opp for disse gutta på UFFA i en fjern fortid. Vi ble oppløst 30 min. etter konserten, men Within Range rakk å komme med noen gode diplomatiske ord til oss først. Bra folk!mens jeg pakker bagasjen. Punker litt etter jazzen.
norsk blitzpønk, har skiva, kjøpt til et sovende medlem i Fuzzlaget. Viktig å tenke på sine neste.
Within Range - "Take Care"
Over til et av øyeblikkene, i tillegg til at man mistet møydommen og drakk seg full første gang på hjemmebrent- levert av den lokale lensmannen, som gjør at man tross alt husker 80-tallet. Dæven, dette var nesten på høyde med Gro!
Paul Simon - Graceland. 25th anniversary edition.
Vis vedlegget 158527
Over til et av øyeblikkene, i tillegg til at man mistet møydommen og drakk seg full første gang på hjemmebrent- levert av den lokale lensmannen, som gjør at man tross alt husker 80-tallet. Dæven, dette var nesten på høyde med Gro!
Vis vedlegget 158527
Prøver den og kanskje det er noe for meg. Ikke heimerten altså, heller ikke å miste møydommen. Den sparer jeg til Justin står på døra, eller hva som står, hvor han står, mener jeg.
Bremnesalbumet er veldig bra. Men syns du ikke det er lagt på litt vel mye bass?Kari Bremnes har ved siden av Narum gitt ut et av de sterkeste norske albumene denne høsten.
og så kom resten av livet (cd)
mvh. s,
Kari Bremnes har ved siden av Narum gitt ut et av de sterkeste norske albumene denne høsten.
mvh. s,
Kari Bremnes har ved siden av Narum gitt ut et av de sterkeste norske albumene denne høsten.
mvh. s,
Har hatt lyst å høre den, men hun derre gnitamusa har ikke lagt den ut på Spoty... Ikke min i allefall.
har du vært borte?Vis vedlegget 158532Over til et av øyeblikkene, i tillegg til at man mistet møydommen og drakk seg full første gang på hjemmebrent- levert av den lokale lensmannen, som gjør at man tross alt husker 80-tallet. Dæven, dette var nesten på høyde med Gro!
Vis vedlegget 158527
Prøver den og kanskje det er noe for meg. Ikke heimerten altså, heller ikke å miste møydommen. Den sparer jeg til Justin står på døra, eller hva som står, hvor han står, mener jeg.
Faen, det er faktisk godt å være hjemme igjen!
jeg hadde fri fra sentralen hele forrige uke, var på seiltur med "Hufsa"@Burnt; ikke annet enn å ha levd som eremitt noen uker.
Jeg antar det er en båt? Den eneste Hufsa jeg vet av, er dennejeg hadde fri fra sentralen hele forrige uke, var på seiltur med "Hufsa"@Burnt; ikke annet enn å ha levd som eremitt noen uker.
Jo,bassen er fremtredende.Måtte skru litt ned volumet for å ta hensyn til naboene.Men ellers syns jeg det er god lyd oog produksjon her.Bremnesalbumet er veldig bra. Men syns du ikke det er lagt på litt vel mye bass?Kari Bremnes har ved siden av Narum gitt ut et av de sterkeste norske albumene denne høsten.
mvh. s,
hufsa er en gammel Hurley 22, her i Kragerø i forrige ukeJeg antar det er en båt? Den eneste Hufsa jeg vet av, er dennejeg hadde fri fra sentralen hele forrige uke, var på seiltur med "Hufsa"@Burnt; ikke annet enn å ha levd som eremitt noen uker.
Vis vedlegget 158545
Flott båt!hufsa er en gammel Hurley 22, her i Kragerø i forrige ukeJeg antar det er en båt? Den eneste Hufsa jeg vet av, er dennejeg hadde fri fra sentralen hele forrige uke, var på seiltur med "Hufsa"@Burnt; ikke annet enn å ha levd som eremitt noen uker.
Vis vedlegget 158550
En nydelig båt. Praktisk, og jeg har hatt noen selv. Ikke seilere, men Dracoer i ymse kategorier. Setter på Kate Bush.Flott båt!hufsa er en gammel Hurley 22, her i Kragerø i forrige ukeJeg antar det er en båt? Den eneste Hufsa jeg vet av, er dennejeg hadde fri fra sentralen hele forrige uke, var på seiltur med "Hufsa"@Burnt; ikke annet enn å ha levd som eremitt noen uker.
Vis vedlegget 158550
Pussig, men denne rant meg i hu.Noen seiler og drar langt av gårde, slik flykter de fra livets utfordringer og hverdagens motgang. Selv har jeg måtte nøye meg med å sove. Men da synder jeg i alle fall ikke.
Velkommen tilbake kompis!!Tom Waits - Real Gone. Det passer bra, siden de fleste her vel er totalt gone...
Vis vedlegget 158560
Takk skal du ha!Velkommen tilbake kompis!!Tom Waits - Real Gone. Det passer bra, siden de fleste her vel er totalt gone...
Ønsker deg velkommen med denne
gismo