|
Ble du lei da allerede?Truckstop darlin' - Hope and the heart it breaks (2012)
![]()
Lover bra etter 17 sekund.
Er i fjerde låta nå, de tre første virket nesten jæ*** bra, men den fjerde var noe tammere.Ble du lei da allerede?Truckstop darlin' - Hope and the heart it breaks (2012)
![]()
Lover bra etter 17 sekund.
Introen er halvt minutt.
Prøver den jeg også.
Denne trøtte siste arbeidsdagen før feiren blir et slit. Den er alltid det.
Chris Smither - Hundred dollar valentine (2012)
![]()
Fra ferskvaredisken
Bare å velte valkene til side og gulpe seg, så skal pjokken få se at det kan bli bål av gamle glør, noe som kommer musikalsk til uttrykk i denne sartorale perlen.Biter han? Jøss, Dag, dette bør pirre området under magefettet og valkene dine. Litt biting er neppe å forakteHadde han lest innleggene her, er det vel stor sjanse for at noen av oss hadde måttet bøte med et øre el toNei, spøke med Justin Bieber er ikke det første jeg kunne tenkt meg...![]()
.
mvh![]()
Kjenner ikke til ham, prøver den nå.Bradley Wik & the charlatans - Burn what you can, bury the rest... (2012)
![]()
Ikkje den dårligste singer/songwriter plata fra i år dette, og i alle fall blant de bedre albumtitlene![]()
Vis vedlegget 142046 ØL-musikk? Neida ikke skrivefeil i navnet. På norsk staves efternavnet med to k`er. Eeh svartbak er f. eks. en stor måke.
mvh
Kjenner ikke til ham, prøver den nå.Bradley Wik & the charlatans - Burn what you can, bury the rest... (2012)
![]()
Ikkje den dårligste singer/songwriter plata fra i år dette, og i alle fall blant de bedre albumtitlene![]()
Veldig lovende start.![]()