(i overkant?) ambisiøst prosjekt det der. Kan jo glede deg til du kommer til Bongo FuryFrank Zappa - Lumpy gravy (196
Begynner å ane konturene av korleis dette vil ende. Han slår meg på utholdenheten. 2 down, 37 to go... (or thereabouts)
liker
Akkurat nå virker det jæla ambisiøst ja. Men siden eg er fullstendig ambisjonsløs whatsoever på absolutt alt annet, så tvilholder eg på dette inntil videre. Sjøl om Lumpy Gravy nepper vil få mer enn de to påkrevde rundene i dette prosjektet...(i overkant?) ambisiøst prosjekt det der. Kan jo glede deg til du kommer til Bongo FuryFrank Zappa - Lumpy gravy (196
Begynner å ane konturene av korleis dette vil ende. Han slår meg på utholdenheten. 2 down, 37 to go... (or thereabouts)
Se innlegg # 11878Captain Beefheart and the magic band - Shiny beast (bat chain puller) - 1978
Gode gamle fisen. Det egentlige Bat chain puller albumet så vel ikkje dagens lys før i fjor, eller korleis var dette nå igjen? Noe krangling/uenigheter som involverte managaren til Zappa skrinla det opprinnelige albumet, påbegynt i 76 eller noe sånt, og så ble det spilt inn "på nytt" noen år senere. Kontraktsgreier og penger og alt sånt la skjær i sjøen.
Samma det, kjenner ikkje historien godt nok, men plata er fin.
Enig - kjempemusikkHar falt skikkelig for dette bandet. Hørte de på bar i forrige uke; fin musikk å drikke til. Høres bra ut uten drikking også..
Vis vedlegget 157353
Hør Hør!
De spilte det over anlegget på Jensemann (Kragerø) og jeg likte det jeg hørte så godt at jeg måtte spørre hva det var for noe. Har skaffet meg 4 innspillinger med de (så langt) og de spilles ofte, men live har jeg nok ikke hørt de (enda, men jeg kjenner et par dyktige bookingansvarlige her i byen, og vet akkurat hvor de burde spilt henne, så kanskje...) Burde kanskje formulert meg annerledes.Enig - kjempemusikkHar falt skikkelig for dette bandet. Hørte de på bar i forrige uke; fin musikk å drikke til. Høres bra ut uten drikking også..
Vis vedlegget 157353
Hør Hør!Litt misunnelig på at du har hørt dem live... hvor var det? Mener de var i Sverige i fjor ihvertfall, men foreløpig har de vel ikke vært i Norge?