svale
Hi-Fi entusiast
- Ble medlem
- 29.08.2002
- Antall liker
- 136
Have you heard blir spilt i dag.
Kult nok, men dama er litt for tøff i trynet for min del.Fikk ikke hørt denne ferdig for jeg måtte i all hast på apoteket. Men nå roer det seg.
Hanna Williams and the Tastemakers - A hill of fortune
Rival Sons - Head Down (2012)
Denne ble utrolig mye bedre når eg godtok at den ikkje var like røff i kantan som den forrige. Det svinger jo som bare pokkern til tider.
Hører også denne i skrivende stund.Kom i posten i dag,flotteste vinylplate jeg har sett på lenge med fotohefte etc.Jeg har nok ikke bilder som er tilstrekkelig snuskete for deg dag. Må bare beklage det. Eller tvertimot kanskje.
Nå skal jeg høre whats it all about med denne jenta.
Plukka`n opp på big dipper i dagJa.Noen som vet om denne er å få tak i på vinyl?
Vanguard 78117-1(2010)
Forøvrig et bra album m god lyd. (-og Van Zandt`s Snake Song)
Si ikke det for sikkert. Jeg er en beskjeden mann som er fornøyd med lite.Jeg har nok ikke bilder som er tilstrekkelig snuskete for deg dag. Må bare beklage det. Eller tvertimot kanskje.
Etter en første lytt er jeg ikke så overbevist at jeg kommer til og innlemme Ida Jenshus-Someone to Love i samlinga mi.Jeg har nok ikke bilder som er tilstrekkelig snuskete for deg dag. Må bare beklage det. Eller tvertimot kanskje.
Etter en første lytt er jeg ikke så overbevist at jeg kommer til og innlemme Ida Jenshus-Someone to Love i samlinga mi.Jeg har nok ikke bilder som er tilstrekkelig snuskete for deg dag. Må bare beklage det. Eller tvertimot kanskje.
Stillestående, pent og kjedelig.
Det hadde jeg óg, og han innfrir delvis, synes jeg. Det har ikkeno´ med fluebinding å gjøre dette her, derimot med nitriste kjærlighetssanger hvor tekstene kan bli litt repeterende. Stemmen hans synes jeg også kan bli litt monoton. Melodiene er jeg litt usikre på, de kommer seg (efter 4 lyttinger), men jeg foretrekker helt klart dem der bass, trommer og, ikke minst, der pedal steel er med. De er suverene. Har ikke hørt EPen hans. Fatter´n hans er med. Fantastisk lyd (fra Qobuz).Rayland Baxter - Feathers & Fishhooks (2012)
Enorme forventninger nå.
Autograf? Som i gamle dager?Diesel-punk.
Bob Wayne - Till the Wheels Fall Off (2012)
Dagsfersk vinyl kjøpt fra Bob himself på John Dee i kveld.
Morsom kveld.
[video=youtube;QD4zdwapKrY]http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=QD4zdwapKrY[/video]
[h=3]John Hardaker[/h]John Hardaker is a musician, writer and graphic designer. He plays in 3 Sydney bands - one jazz, one blues and one bossa-nova (seriously) - and loves to think about and write about music and how it works its magic in the world.sier hvem?Sitat:
And now we have Hannah Williams and her kick-ass band. I have seen the future and it is not AutoTuned
Småsyke og bra tekster. Ikke særlig høy BMI på disse gutta.[video=youtube;WzzWEeiUf3Y]http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=WzzWEeiUf3Y[/video]
Jeg synes to ting: hun mangler gode nok melodier. Og så er det daft.Lucy Kaplansky - Reunion (2012)
Vet ikke hva det er med Reunion, liker den (?), men er ikke imponert.
EDIT: er nok litt skuffa, rett og slett.