Føkk. Er stuck aleine med en skokk unger. Kanskje eg skal dra med meg hele hurven nedom til EngelenRival Sons - Head Down (2012)
Vis vedlegget 160719
Steike, Gutta spiller i Bergen i dag - og Apollon melder at de stikker innom butikken kl. 17:00
Amen.Denne og "Apostrophe" er nok mine Zappa favoritter.Frank Zappa - Over-nite sensation (1973)
Så e vi på an igjen.
Jeg synes " OVERNITE SENSATION" er et av de beste, men "APOSTROPHE" ruler.
Glemte, i all haugen med plater som flyr forbi, en liten kommentar til denne utgivelsen, noe bandet fortjener, og de andre albumene til Doll by Doll.
Vaske gulvet med trynet til Dio burde fungere. Ellers bra plate og veeeldig 1972.Elf - Elf (1972)
En gang i blant overrasker eg meg sjøl. På godt og vondt. Ka dette er, er eg saktens ikkje sikker på.
Det får funke til en gulvvask.
Gulvvasken gikk som en lek i alle fall. Om det var musikken eller en vanskelig flekk som var årsaken skal være usagt, men JIF moppen knakk under seansen, og har således avgått med pensjon.Vaske gulvet med trynet til Dio burde fungere. Ellers bra plate og veeeldig 1972.Elf - Elf (1972)
En gang i blant overrasker eg meg sjøl. På godt og vondt. Ka dette er, er eg saktens ikkje sikker på.
Det får funke til en gulvvask.