- Ble medlem
- 30.04.2008
- Antall liker
- 1.398
Må ha noe som rasper litt mer både foran og bak.
The Felice Brothers - s/t
The Felice Brothers - s/t
Av seks leselige cover er to spillbare. Men man trenger da også lerduer.Setter på den oct har øverst til venstre. SACD, selvsagt!
Vis vedlegget 142262
Mobile Fidelity. Magisk!
Flott plate det der mikefish, selv er jeg på Bergenfest og venter på at konserten med Israel Nash Gripka skal begynne, gleder meg virkelig til denFørste avspilling av denne.Liker det jeg hører her.
![]()
J.Mascis - several shades of why (cd)
mvh. s,
Bare jeg hører ordet Dexys så ser jeg for meg alt for seine nachtspiel og mye for høy promille (om mulig), speilegg og kinakål og fåfengte seksuelle forsøk. Og litt oppkast.Kan fort bli en vane dette med å være edru ja.Spiller litt erkebritisk nå :
![]()
Dexys - one day I'm going to sour (cd)
mvh. s,
Nå er det muligens på tide å slutte å drikke øl og annet skvip?Selv om promillen stiger, er jeg i utmerket stand til å bedømme musikk. Det er faktisk enklere å skille bra fra mindre bra m. noe innenbords. Leser anmeldelser i de fleste aviser(oslo). Jeg er nesten aldri enig m. Cecilie Asker i Aftenposten. I samme avis ga en el. annen Hoftun, Justin Bieber en svak 3èr. Tøv & tøys. Believe er et grensesprengende album. På lik linje m. Pet Sounds fra Beach Boys. Det er min mening, og den står jeg ved.
mvh
Fin artist. Det ligger mye av ham på Spotify.Denne mannen skal det kjøpes inn flere plater av.
![]()
Chris Knight - s/t (cd)
mvh. s,
Til begrepsbruken: Dette er ingen hallusinasjon, lars_erik.Nå er det muligens på tide å slutte å drikke øl og annet skvip?Selv om promillen stiger, er jeg i utmerket stand til å bedømme musikk. Det er faktisk enklere å skille bra fra mindre bra m. noe innenbords. Leser anmeldelser i de fleste aviser(oslo). Jeg er nesten aldri enig m. Cecilie Asker i Aftenposten. I samme avis ga en el. annen Hoftun, Justin Bieber en svak 3èr. Tøv & tøys. Believe er et grensesprengende album. På lik linje m. Pet Sounds fra Beach Boys. Det er min mening, og den står jeg ved.
mvh
Ekte mannfolk drikker single malt, med smak av torv, hamp, tang, tjære og røyk! Da hallusinerer man heller ikke slik!
Vis vedlegget 142289
Aldri !