mikefish
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 02.01.2005
- Antall liker
- 517
Tungrock.
Machine Head - supercharger (cd)
mvh. s,
Machine Head - supercharger (cd)
mvh. s,
Med den dypeste skepsis gir jeg meg i kast med denne.
Skepsis er vel mellomnavnet ditt?
Fin fyr, temmelig alternativ blues han driver med.Otis Taylor - The Clovis People Vol. 3 (Telark, 2010)
Vis vedlegget 161873
Denne har også gått under min radar. Overhodet ikke reinspikka blues, men en intens, virkelig intens innspilling litt i James Blood Ulmer-land. Tekster som må lyttes til. Og "Babies don´t lie" kan dra tankene i retning ABBs uhyrligheter. Det er en bortgjemt steel her (Chuck Campbell) og en ikke så bortgjemt Gary Moore. Datteren på bass er nesten fundamentet i innspillingen og gjør en kjempejobb. Rett og slett en kjempeplate. Vol. 1 og 2 eksisterer ikke. Forøvrig bodde The Clovis People i Colorado (Boulder) for drøyt 12000 år siden, men døde ut.
Bedre enn Lynyrd Skynyrd altså?J Mascis - Martin+me (1996)
Kidsa rekordtidlig i seng, det åpner for uante lyttemuligheter på en vanlig tirsdag. Finfin akustisk liveskive med J Mascis. Han covrer bl.a. the Smiths og Lynyrd Skynyrd. Unødig å si at for en gangs skyld er en cover bedre enn originalen, og det er vel ikke vanskelig å gjette hvilken det er
Haha. Morroklumpen Men bra versjon, for all del.Bedre enn Lynyrd Skynyrd altså?J Mascis - Martin+me (1996)
Kidsa rekordtidlig i seng, det åpner for uante lyttemuligheter på en vanlig tirsdag. Finfin akustisk liveskive med J Mascis. Han covrer bl.a. the Smiths og Lynyrd Skynyrd. Unødig å si at for en gangs skyld er en cover bedre enn originalen, og det er vel ikke vanskelig å gjette hvilken det er