bluesbreaker
Hundeeier
Originalen er som oftest best ja@Townes
Ikke overvettes begeistra for Clapton
Næh:
-men,sjøl en guttunge kan jo spille "Hideaway"!
Sist redigert:
Originalen er som oftest best ja@Townes
Ikke overvettes begeistra for Clapton
Næh:
-men,sjøl en guttunge kan jo spille "Hideaway"!
Fant platen på Qobuz. Interessant med nye retninger. Har du en kommentar til denne innspillingen og til damene som fremfører dette?
Fantastisk plate! I sin tid kjøpte jeg ALT hvor Robert Fripp var med og det var vel slik (ihvertfall) jeg oppdaget Brian Eno. Phil Collins på trommer og John Cale på fiolin.Eno - Another green world
Fripp er klart den gitarist som har betydd mest for meg og min musikksmak. Han har sin egen unike spillestil.Fantastisk plate! I sin tid kjøpte jeg ALT hvor Robert Fripp var med og det var vel slik (ihvertfall) jeg oppdaget Brian Eno. Phil Collins på trommer og John Cale på fiolin.Eno - Another green world
Kiss var aldri fenomenale, nei, men Chaim Weitz er en fenomenal forretningsmann...Kiss var aldri fenomenale, så det kan du ta med ro, Tow.
Mulig jeg får bank nå, men det er en helt annen sak da, er vant til det.
Shemekia Copeland - Turn The Heat Up (199
Det er litt av en voksen stemme på en 19-åring det.
Veldig bra debut.
janft.Fant platen på Qobuz. Interessant med nye retninger. Har du en kommentar til denne innspillingen og til damene som fremfører dette?
Etter et omfattende vurderinger over flere dager kan jeg konkludere med at janft tar feil. Det er Naked Child som er bestFlott plate det der, men denne er vel enda et hakk bedre, men smak og behag. Så ham på Cruise Cafe i Oslo. Dessuten tror jeg han har våknet til live igjen.Lee Clayton - Naked Child (1979)
Vis vedlegget 161910
Steike, denne har vært med meg lenge. Litt ujevn, men himmel for noen låter han kunne hoste opp. I Ride Alone er så god at jeg har ingen problemer med de småkjipe bøtte-bøtte-bøtte overgangene på trommene. Ohoi, det er mye deilig gitarspillingen her. En klassiker. Synd han tulla det til for seg selv.
Lee Clayton - Border Affair (Capitol, 197
Vis vedlegget 161927
Men det er jo debuten som er best av dem alleEtter et omfattende vurderinger over flere dager kan jeg konkludere med at janft tar feil. Det er Naked Child som er bestFlott plate det der, men denne er vel enda et hakk bedre, men smak og behag. Så ham på Cruise Cafe i Oslo. Dessuten tror jeg han har våknet til live igjen.Lee Clayton - Naked Child (1979)
Vis vedlegget 161910
Steike, denne har vært med meg lenge. Litt ujevn, men himmel for noen låter han kunne hoste opp. I Ride Alone er så god at jeg har ingen problemer med de småkjipe bøtte-bøtte-bøtte overgangene på trommene. Ohoi, det er mye deilig gitarspillingen her. En klassiker. Synd han tulla det til for seg selv.
Vis vedlegget 161927
Cruise Cafe konserten fins på plate forresten, jeg lurer på om jeg burde hatt den..
Den fra 73? har ikke hørt den (og siden jeg ikke har hørt den så kan den vel ikke være noe særlig..)Men det er jo debuten som er best av dem alleEtter et omfattende vurderinger over flere dager kan jeg konkludere med at janft tar feil. Det er Naked Child som er bestFlott plate det der, men denne er vel enda et hakk bedre, men smak og behag. Så ham på Cruise Cafe i Oslo. Dessuten tror jeg han har våknet til live igjen.Lee Clayton - Naked Child (1979)
Vis vedlegget 161910
Vis vedlegget 161927
Cruise Cafe konserten fins på plate forresten, jeg lurer på om jeg burde hatt den..
Har heller ikke debuten, men tipper den er litt for country. Naked Child er mannens mesterverk. Knallsterk.Den fra 73? har ikke hørt den (og siden jeg ikke har hørt den så kan den vel ikke være noe særlig..)Men det er jo debuten som er best av dem alleEtter et omfattende vurderinger over flere dager kan jeg konkludere med at janft tar feil. Det er Naked Child som er bestFlott plate det der, men denne er vel enda et hakk bedre, men smak og behag. Så ham på Cruise Cafe i Oslo. Dessuten tror jeg han har våknet til live igjen.Lee Clayton - Naked Child (1979)
Vis vedlegget 161910
Vis vedlegget 161927
Den ja. Den er jo helt fantastisk!Den fra 73? har ikke hørt den (og siden jeg ikke har hørt den så kan den vel ikke være noe særlig..)Men det er jo debuten som er best av dem alleEtter et omfattende vurderinger over flere dager kan jeg konkludere med at janft tar feil. Det er Naked Child som er bestFlott plate det der, men denne er vel enda et hakk bedre, men smak og behag. Så ham på Cruise Cafe i Oslo. Dessuten tror jeg han har våknet til live igjen.Lee Clayton - Naked Child (1979)
Vis vedlegget 161910
Vis vedlegget 161927