M
Før jeg skal ha meg. Etterpå synes jeg det er godt med en sigarett.Når tenkte du å spille rock da?Litt rockenroll før man har seg.
Drive-by Truckers - A bessing and a curse
FILTERsigarett.Før jeg skal ha meg. Etterpå synes jeg det er godt med en sigarett.Når tenkte du å spille rock da?Litt rockenroll før man har seg.
Aldri filter. Ekte mannfolk bruker ikke filter.FILTERsigarett.Før jeg skal ha meg. Etterpå synes jeg det er godt med en sigarett.Når tenkte du å spille rock da?Litt rockenroll før man har seg.
Vel hjemme fra drillpikene, ser man at noen tyr til sigaretter i stedet for musikk Vis vedlegget 164414
Her har vi eksempel på en sigar-røykende mann derpå.
Vis vedlegget 164415
Har ikke brukt dongeri siden jeg sluttet med donger. Men rockenroll blir det aldri slutt på. Den der er vel ok, kanskje. Hakke hørt henne.
Ikke hørt? Nå er det på tide å sette sigaren i stumpen, og lytte til en av 90-tallets absolutt beste innspillinger!Har ikke brukt dongeri siden jeg sluttet med donger. Men rockenroll blir det aldri slutt på. Den der er vel ok, kanskje. Hakke hørt henne.
Ikke hørt? Nå er det på tide å sette sigaren i stumpen, og lytte til en av 90-tallets absolutt beste innspillinger!Har ikke brukt dongeri siden jeg sluttet med donger. Men rockenroll blir det aldri slutt på. Den der er vel ok, kanskje. Hakke hørt henne.
Omtrent slik jeg har det i forhold til Rosenborg det...Ikke hørt? Nå er det på tide å sette sigaren i stumpen, og lytte til en av 90-tallets absolutt beste innspillinger!Har ikke brukt dongeri siden jeg sluttet med donger. Men rockenroll blir det aldri slutt på. Den der er vel ok, kanskje. Hakke hørt henne.Mens man venter på at Dag skal kaste dongeri-jakka og spille rock...
Tror jeg har sett filmen. Får spille den lell når den fine Spirit har strømmet fra seg.
Dessuten putter man ikke sigaretten i stussen. Der putter man edlere kroppsdeler. Til gjensidig glede og nytelse. Forresten, kommer litt an på hvem sin stuss vi snakker om. Tenkte tidligere i dag på hvordan det ville være å ha sex med Sinte-Tor, og da ble jeg først helt frynsete innvendig, så bare lei meg.
Vel, hvorom allting er, nå blir det insj Allah Nirvana.
Ett helt fotbllag + innbyttere er vel i meste laget selv for en hekktråler som du.Omtrent slik jeg har det i forhold til Rosenborg det...Ikke hørt? Nå er det på tide å sette sigaren i stumpen, og lytte til en av 90-tallets absolutt beste innspillinger!Har ikke brukt dongeri siden jeg sluttet med donger. Men rockenroll blir det aldri slutt på. Den der er vel ok, kanskje. Hakke hørt henne.Mens man venter på at Dag skal kaste dongeri-jakka og spille rock...
Tror jeg har sett filmen. Får spille den lell når den fine Spirit har strømmet fra seg.
Dessuten putter man ikke sigaretten i stussen. Der putter man edlere kroppsdeler. Til gjensidig glede og nytelse. Forresten, kommer litt an på hvem sin stuss vi snakker om. Tenkte tidligere i dag på hvordan det ville være å ha sex med Sinte-Tor, og da ble jeg først helt frynsete innvendig, så bare lei meg.
Han var høy som Mount Everest, og lav som Challengerdypet. Han døde vel bare noen få uker etter dette opptaket.Ett helt fotbllag + innbyttere er vel i meste laget selv for en hekktråler som du.Omtrent slik jeg har det i forhold til Rosenborg det...Ikke hørt? Nå er det på tide å sette sigaren i stumpen, og lytte til en av 90-tallets absolutt beste innspillinger!Har ikke brukt dongeri siden jeg sluttet med donger. Men rockenroll blir det aldri slutt på. Den der er vel ok, kanskje. Hakke hørt henne.Mens man venter på at Dag skal kaste dongeri-jakka og spille rock...
Fin denne Nirvana-plata - og det er den jeg har sett på DVD. Om det er der Kurteren kryper av scenen?