Prøver den her.Don Nix - Living by the days (1971)
Med bl.a. pappan til dbt sjef Patterson Hood med på bass. På bass bidrar også Donald "Duck" Dunn. Og blues-legende Furry Lewis bidrar med vokaler, på denne skiva som vaker i landskapet country/roots/blues/rock&roll.
Den ække helt ueffen den der vettu. Uten at det er noen innertier heller. Men av og til må man jo lytte til ok+ plater ogsåPrøver den her.Don Nix - Living by the days (1971)
Med bl.a. pappan til dbt sjef Patterson Hood med på bass. På bass bidrar også Donald "Duck" Dunn. Og blues-legende Furry Lewis bidrar med vokaler, på denne skiva som vaker i landskapet country/roots/blues/rock&roll.
Landskapet er litt "praise-the-Lord-gospel" også da....
men liker den
Takk for tips; aldri hørt om fyren. Synes det er bra (og konkurransen i singer/songwriter-bransjen er jo beinhard). Best når han rocker. T.o.m. orgel her. Må spilles høyt fant jeg ut.Andrew Combs - Worried man (2012)
Første lytt. Høres bra ut
edit: la til større bilde, siden de to første kutta var så bra
Det forandrer seg hele tiden hva som er min favorittplate, men de siste 5 åra her nok den der vært konstant inne blant topp 5.Mountain - Climbing (1970)
Passer til oppvasken.
Har ikke visst om den. Langt mindre hørt den.Simone Felice - s/t (2012)
Får seg pinadø en runde i dag også, passer til litt putlearbeid. Var jaggu fin denne gitt. Hørt den ennå fozzy? Blir jo ikkje forundret om det er din kopp te.
Ja. Det skulle jeg og. Venter m. lengsel efter forhåndsbet . Avid Acutus.I anledning den store dagen. Pokker, man skulle hatt en ordentlig rådyr og griselekker platespiller!
Vis vedlegget 164735