G
Gjestemedlem
Gjest
De her spiller på Garage i bergen neste fredag. Må nesten vurdere å sige nedom.
|
John Hiatt - Mystic Pinball (2012)
Vis vedlegget 165983
Første gang det har blitt dratt inn en 180-grammer i hus, noe som bare betyr enda mer mosjon.
Hurra!
Men musikken er satans bra.
Hehe, det er teatralsk i massevis; det er jo tross alt Franks wild years...Men et par av de teatralske sangene går faktisk an.![]()
Det kan du gjøre akkurat hva du vil med for meg.Og hva med meg som ikke liker Ida?Dere som liker siste Ida Jenshus kan trygt kjøpe denne:
Tift Merritt
Traveling Alone
2012
TRAVELING ALONE
For Traveling Alone, Tift Merritt’s Yep Roc Records label debut, Merritt put together her dream cast to make a record that was real, raw and live off the floor. Recorded in Brooklyn in 8 days, this album was produced by Tucker Martine (The Decemberists, My Morning Jacket), features a guest appearance by Andrew Bird and a band that includes Marc Ribot (Tom Waits), Eric Heywood (Pretenders, Son Volt), John Convertino (Calexico) and longtime collaborator Jay Brown. These songs were written and traveled by Tift Merritt.
Bør jeg slutte å like Tift også da?![]()
liker(veldig godt)Den der er ikke dum i det hele tatt. Viktig å spille den av og til!Jeg liker å spille dette albumet.
The Cure - The Top(1984)
The Cure - The Top (album review) | Sputnikmusic
I ren pur inspirasjon setter jeg på denne:
Vis vedlegget 165993
Et av de aller beste.
Hvordan er lyden på denne?
Uh-ah: Hadde tenkt å skrive det i innlegget lenger opp at det var nettopp 'Acme-Plus' som minnet mest om 'Meat And Bone'. Feit sak du har der, sikle-silke-Blue Green Olga...
Liker! Gi den litt/masse tid så vokser den på deg! Det er et konge album!Tom Waits - Franks Wild Years (1987)
Vis vedlegget 165992
Har vel regnet denne som et nesten-bomkjøp.
Men et par av de teatralske sangene går faktisk an.![]()
Liker
JA.JaVi er i alle fall enige om Tift da, bbreaker.
Litt snill gammalpop på gang, mens jeg synker ned i stolen, her med en fin dash psykedelika som selskap.
The Zombies - Odessey And Oracle (196
![]()
TakkerLiker![]()
Fin jakke.Rufus Wainwright - Out of the game
Rufus er alltid velkledd.Fin jakke.Rufus Wainwright - Out of the game
Grusom. Et hån mot god smak og folkeskikk. Mannen kan jo ikke kle seg. Sikker mora som har kjøpt den til han. Og hun har vært død lenge. Akkurat som klessmaken til Rufus. Fy! Han må gå planken.Fin jakke.Rufus Wainwright - Out of the game
Se der begynner det å likne noe. Vet ikke om jeg er enig i de leggskinnene, men ellers må den kreasjonen gå som en innertier.Rufus er alltid velkledd.Fin jakke.Rufus Wainwright - Out of the game
![]()
Han har jo en kombo som matcher, da- sort skjorte, lisseslips.....en slags perverst konsekvent stil.....og paljetter på trusa blir jo heller ikke "feil" sett i det lyset.....en slags "Chippendales treffer på homoerotisk livsstil"......gir meg nesten, men bare nesten, lyst til å høre på musikken.....og jeg blir liksom ikke redd for å bli skuffet.....regner nesten med å bli det, uansett!Grusom. Et hån mot god smak og folkeskikk. Mannen kan jo ikke kle seg. Sikker mora som har kjøpt den til han. Og hun har vært død lenge. Akkurat som klessmaken til Rufus. Fy! Han må gå planken.Fin jakke.Rufus Wainwright - Out of the game
Andrew Combs - Worried man Han her likte jeg. Ikke så godt som Justin så klart, men like vel.
Han har jo en kombo som matcher, da- sort skjorte, lisseslips.....en slags perverst konsekvent stil.....og paljetter på trusa blir jo heller ikke "feil" sett i det lyset.....en slags "Chippendales treffer på homoerotisk livsstil"......gir meg nesten, men bare nesten, lyst til å høre på musikken.....og jeg blir liksom ikke redd for å bli skuffet.....regner nesten med å bli det, uansett!Grusom. Et hån mot god smak og folkeskikk. Mannen kan jo ikke kle seg. Sikker mora som har kjøpt den til han. Og hun har vært død lenge. Akkurat som klessmaken til Rufus. Fy! Han må gå planken.Fin jakke.Rufus Wainwright - Out of the game
Andrew Combs - Worried man Han her likte jeg. Ikke så godt som Justin så klart, men like vel.
mvh
Lyden på denne stinker, for å si det rett ut. Den passer bare i små doser.Hvordan er lyden på denne?
Musikken er jo bra.
Frisk dame.
Liker som bare...
Vet at mange har sett denne før, men det gjør vel ikke noe
[video=youtube;wHLKoh1JSmw]http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=wHLKoh1JSmw[/video]