V
vinyl-jønki
Gjest
Solo er enig,blir ikke noe mus med all denna køntrien. En pjolter sammen så skal vi ut
å jage mus
å jage mus
Vedlegg
-
107.9 KB Visninger: 326
Dette lover ikke bra.Nei,nå må det bli slutt på køntrien.La oss få damene på gulvet og litt mere fart i festen. Vis vedlegget 168776 Vis vedlegget 168777 Tom Jones svinger.Nesten så jeg vurderer å kaste trusa sjøl
Beklager,noe er feil her. Er det mitt syn eller er bildene på sjeiva?
Tok en runde på you tube, dette er bra. Er hun å få på vinyl?Marti Jones - Unsophisticated Times (A&M, 1985)
Vis vedlegget 168791
Nok R´n B for i dag. Dette er glatt og deilig. Litt mer vin; så på huet. Vinyl.
Blir rørt av slikt. Kan vi være venner?For meg er nok dette ''verdens best album noensinne''
(og det har nok hatt større betydnig for musikkhistorien enn hvilkensomhelst utgivelse av Zeppelin eller Stones!)
Vis vedlegget 168759
Joy Division: Closer
Fin plate dette.
Trodde med en gang det ville bli stort sprang fra Billie Holiday til Joy Division, men det er deti grunnen ikke. Formen er selvsagt ulik, men begge er de opptatt av eksistensens ytterpunkt; kjærlighet og død, og at begge deler er to sider av samme sak - og uttrykk for like utopiske lengsler.
På tide å bikke? Neida. Drikk sakte og lenge, så går det bra. Sjekk mannen hennes, hvis du ikke har gjort det ennå, Don Dixon:Tok en runde på you tube, dette er bra. Er hun å få på vinyl?Marti Jones - Unsophisticated Times (A&M, 1985)
Vis vedlegget 168791
Nok R´n B for i dag. Dette er glatt og deilig. Litt mer vin; så på huet. Vinyl.
Glem spørsmålet så endelig hva du skrev.Kanskje på tide å bikke.
Blir rørt av slikt. Kan vi være venner?For meg er nok dette ''verdens best album noensinne''
(og det har nok hatt større betydnig for musikkhistorien enn hvilkensomhelst utgivelse av Zeppelin eller Stones!)
Vis vedlegget 168759
Fin plate dette.
Trodde med en gang det ville bli stort sprang fra Billie Holiday til Joy Division, men det er deti grunnen ikke. Formen er selvsagt ulik, men begge er de opptatt av eksistensens ytterpunkt; kjærlighet og død, og at begge deler er to sider av samme sak - og uttrykk for like utopiske lengsler.
BTW: Nina Simone - samme ulla: Livet, Døden, Kjærligheten. Havet. Livet.
Og denne:
Vis vedlegget 168792
Hei dag18(81)Blir rørt av slikt. Kan vi være venner?For meg er nok dette ''verdens best album noensinne''
Vis vedlegget 168759
Fin plate dette.
BTW: Nina Simone - samme ulla: Livet, Døden, Kjærligheten. Havet. Livet.
Og denne:
Vis vedlegget 168792
Har brukt opp mine 'Liker'
Ray LaMontagne - Till the sun turns black
akkurat mine tanker begynner dagen med denne rolig i bakgrunnen:Jippi!!!!!!!!!!! Det er desember, og da kan vi spille juleplater
Reverend Horton Heat - Wee three kings (2005)
Versjonen de har av Santa looked a lot like daddy (Buck Owens/Don Rich), er helt utrolig kul. Svinger noe vannvittig av den. Dette er ei virkelig trevlig juleplate som kan gi hele familien rockefot. Ikkje det at vi trenger noe boogie for å våkne her om mårran akkurat
Vis vedlegget 168848
Dæven gitt, der blei,en satt på igjen.Ja ja, det er bare å fortsette festen.Katta gikk å la seg,reven tok musa hans i natt
kl 0300.Han ble fornærma.Nå er det bare å drikke frem til jul,så overlever vi.
God jul
Har du ikke skjønt det? Vi går på lsd hele gjengenVis vedlegget 168848
Dæven gitt, der blei,en satt på igjen.Ja ja, det er bare å fortsette festen.Katta gikk å la seg,reven tok musa hans i natt
God jul
Hva er det mannen spiller der? Ser ut som et dårlig pynta juletre.
Har du ikke skjønt det? Vi går på lsd hele gjengenVis vedlegget 168848
God jul
Hva er det mannen spiller der? Ser ut som et dårlig pynta juletre.
Neida,det er to japanske plater.Veldig bra lyd i de.
Spandert.Damer som spiller skitten, skitten R´n B er det ikke mye som slår! Dæven som jeg har fått sansen for dette bandet. Spandér 2 min. og 16 sek. på dette: