V
vinyl-jønki
Gjest
Pink floyd
The Dark side of the moon
The Dark side of the moon
Vedlegg
-
113.2 KB Visninger: 244
|
To tanker en sjel, dette er skremmende TTHerreavdelingens Platesjappe på NRK P1
Den er kjempefin. For vondt inni meg når du skriver slikt.The shins - Port of morrow (2012)
![]()
Dette styret her har også lurt seg med i kåringa. Beklager, men eg skjønner bare ikkje ka som er så himla bra med dette. Skuldertrekk-musikk. Helt okeie låter, hverken mer eller mindre.
Nei dag, nå tror eg du blander "fin" og "kjedelig"...Men det kan skje oss alle. Tror eg kan komme på et par tusen pop-skiver som er mye bedre enn dette. Og eg liker ikkje engang popmusikk...Hører bare på Bakersfield country og doom metall.Den er kjempefin. For vondt inni meg når du skriver slikt.The shins - Port of morrow (2012)
![]()
Dette styret her har også lurt seg med i kåringa. Beklager, men eg skjønner bare ikkje ka som er så himla bra med dette. Skuldertrekk-musikk. Helt okeie låter, hverken mer eller mindre.
Han lever! Et mirakel! Hallelulja!Herreavdelingens Platesjappe på NRK P1
[video=youtube;kE3FAY-NOiU]https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=kE3FAY-NOiU[/video]
Jeg kan like dem når de er slappe og. Og denne har gitt meg mye. Mer enn Arcade Fire, mer enn Arkade Fem faktisk. Jeg forstår meg ikke verken på lister eller forståsegpåere, det kan jo være grunnen. De andre Shins-platene liker jeg ikke så godt. Der er Arcade Fire mer jevne.Nei dag, nå tror eg du blander "fin" og "kjedelig"...Men det kan skje oss alle. Tror eg kan komme på et par tusen pop-skiver som er mye bedre enn dette. Og eg liker ikkje engang popmusikk...Hører bare på Bakersfield country og doom metall.Den er kjempefin. For vondt inni meg når du skriver slikt.The shins - Port of morrow (2012)
![]()
The shins plata minnet tidvis som en slapp utgave av Arcade Fire. Det er vel det beste skussmålet eg kan gi den, Men slapp av, den kommer nok høyt på alle forståsegåper-listene![]()
Kristin var aldri mitt navn da jeg var kvinne. Jeg kalte meg Daisy. Men det er lenge, lenge siden den gang. Nå er jeg Gutt 18år.[video=youtube;kE3FAY-NOiU]https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=kE3FAY-NOiU[/video]
Dette kan da ikke være så vanskelig, Kristin?
Kristin Johnson er fruen på 18(81) Og tv.Kristin var aldri mitt navn da jeg var kvinne. Jeg kalte meg Daisy. Men det er lenge, lenge siden den gang. Nå er jeg Gutt 18år.[video=youtube;kE3FAY-NOiU]https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=kE3FAY-NOiU[/video]
Dette kan da ikke være så vanskelig, Kristin?
Dag, det er mer urolig at Townes legger inn gode ord for Arcade Fire enn at vi tar oss nær av The Shins dissing.Nei dag, nå tror eg du blander "fin" og "kjedelig"...Men det kan skje oss alle. Tror eg kan komme på et par tusen pop-skiver som er mye bedre enn dette. Og eg liker ikkje engang popmusikk...Hører bare på Bakersfield country og doom metall.Den er kjempefin. For vondt inni meg når du skriver slikt.The shins - Port of morrow (2012)
![]()
The shins plata minnet tidvis som en slapp utgave av Arcade Fire. Det er vel det beste skussmålet eg kan gi den, Men slapp av, den kommer nok høyt på alle forståsegåper-listene![]()
Du kan spørre. Jeg synes denne er én av årets beste og den vaker i overflaten rett og slett.Rigget til i godstolen med et glass vin.
Kveldens "bestestund" skal vies
Jordan Minor - The Cottonwood Tree (2012)
![]()
Godt sound, min foretrukne sjanger, akustisk gitar, munnspell, noen rocka spor også, rett og slett en trivelig plate.
Men er det noe mer, er det noe magi her?
Ja, jeg er grådig.![]()
Verden står ikke til påske! Og vi har ikke startet på jul engang.Dag, det er mer urolig at Townes legger inn gode ord for Arcade Fire enn at vi tar oss nær av The Shins dissing.Nei dag, nå tror eg du blander "fin" og "kjedelig"...Men det kan skje oss alle. Tror eg kan komme på et par tusen pop-skiver som er mye bedre enn dette. Og eg liker ikkje engang popmusikk...Hører bare på Bakersfield country og doom metall.Den er kjempefin. For vondt inni meg når du skriver slikt.The shins - Port of morrow (2012)
![]()
Denne er knall - kanskje den beste Thrash Metal plata av alle, selv om Metallicas egen ride the lightning og Slayers Reign in Blood kommer fryktelig nær.Metallica - Master of Puppets (Elektra, 1986)
Vis vedlegget 169841
Strøkent! For oss som også digger George Jones.
Eg har vel ikkje disset the Shins? Bare poengtert at akkurat denne plata er voldsomt oppskrytt. Eg har aldri sagt det er elendig? Kaller det vel skuldertrekk-musikk, med okeie låter...Dag, det er mer urolig at Townes legger inn gode ord for Arcade Fire enn at vi tar oss nær av The Shins dissing.Nei dag, nå tror eg du blander "fin" og "kjedelig"...Men det kan skje oss alle. Tror eg kan komme på et par tusen pop-skiver som er mye bedre enn dette. Og eg liker ikkje engang popmusikk...Hører bare på Bakersfield country og doom metall.Den er kjempefin. For vondt inni meg når du skriver slikt.The shins - Port of morrow (2012)
Den er nok trolig inne på topp 50 ja...Bra plate, men usikker på om kvaliteten på låtene holder hele veien inn? Begynner knallbra, men tror eg merker en dalende interesse mot slutten.Du kan spørre. Jeg synes denne er én av årets beste og den vaker i overflaten rett og slett.Rigget til i godstolen med et glass vin.
Kveldens "bestestund" skal vies
Jordan Minor - The Cottonwood Tree (2012)
![]()
Godt sound, min foretrukne sjanger, akustisk gitar, munnspell, noen rocka spor også, rett og slett en trivelig plate.
Men er det noe mer, er det noe magi her?
Ja, jeg er grådig.![]()
Fin plate fozzzy, men om du ikkje har hørt den som kom i fjor, så vil eg absolutt anbefale deg å skaffe deg den også! Pressure & Time heter den, og høres ut som en blanding av Zeppelin og FreeVis vedlegget 169851
Svinger bra denne mixen av bl.a. Led Zeppelin og Monkees.
Ser det har sneket seg med en tittel der som ikke skal være der. Det skal være tittelen på doble vinylen som heter Head Downs.