U
utgatt60135
Gjest
Har ikke hørt så mye på Coexist fordi jeg syntes den ikke er så ulik den første og ikke fullt så god. Men fortjener den plass på årslista alikevel?
Du disser ikke Zappa?
Lowell George i seg sjøl er et høydepunkt!Har den på vinyl. [digresjon]Kjøpte den av en køntrimusiker her utenfra havgapet. Han hadde akkurat blitt kastet ut av samboeren, og bodde i bilen sin.[/digresjon]
Ble litt skuffet over den plata, jeg. Litt anonym, synes jeg, og uten spesielle høydepunkter.
mvh
Her var det ferdigt borret hullbeste plata til the Stranglers og greier.. har du borret hull i GBOA skiva da?Og vinyl cover er absolutt anvendbare i første reflex også! cd lar seg ikke til dette
Vis vedlegget 170238
Ja, men jeg tenker også at deltagere har et ansvar selv også med å forstå at det langt i fra er noen selvfølge å få fortsatt lyset på seg. Det bør man være forbredt på å ikke få stjernenykker. Feks, det å vinne MGP betyr ikke nødvendigvis at man er en vokalist på toppnivå.@ Lyngen, dette handler om selge et underholdingsprogram, og neppe særlig mer. Artistene har ofte et slit med å holde seg i rampelyset etter at kamera er slått av.
Holder en ørliten knapp på Bromst. Spiderman of the rings har sine stunder den også, men blir for ujevn.Dan deacon har jo kommet med en enda bedre plate (?). Spiller den litt igjen.
Hva synes du Townes? Er den bedre enn den forrige?
Vis vedlegget 170294
Ikke for mye whisk(e)y til denne, da kan man bli deppa.Nina Simone - Sings the blues (RCA, 1967)
Ai ai ai. Dette er saker! Balsam for kropp og sjel.