Doomesday prepper? Det begynner å haste nå. Kjøpte meg en hockey-hjelm og Selbu-votter i dag, og føler meg rimelig safe.
Selbu-votter holder selvsagt i massevis. Er mer usikker på hvor beskyttet du er med hjelm. Selv satser jeg på dette: Bygger dommedags- kapsler og hamstrer salt - nyheter - Dagbladet.noDoomesday prepper? Det begynner å haste nå. Kjøpte meg en hockey-hjelm og Selbu-votter i dag, og føler meg rimelig safe.
Ja, ser ut som han har hatt bedre dager enn den dagen de tok bildet til coveret Verdt å sjekke ut debuten hans også (Self-decapitation), den har et par knallåter. Tidligere var han med i Dead brothers, som også er å finne på samme label, og hvis siste album inneholder en nokså original versjon av Undertones klassikeren Teenage kicks:Mye heftig fra Voodoo Rhythm, Townes! Og Delaney Davidson ser jo ut som han har hatt skikkelig Bad Luck:
Vis vedlegget 171922
Ja, ser ut som han har hatt bedre dager enn den dagen de tok bildet til coveret Verdt å sjekke ut debuten hans også (Self-decapitation), den har et par knallåter. Tidligere var han med i Dead brothers, som også er å finne på samme label, og hvis siste album inneholder en nokså original versjon av Undertones klassikeren Teenage kicks:Mye heftig fra Voodoo Rhythm, Townes! Og Delaney Davidson ser jo ut som han har hatt skikkelig Bad Luck:
Vis vedlegget 171922
Jeg har en slik stående klar i hagen,hvordan ser din ut?
Bandet heter Short Wave?Knallalbum fra gamle veteraner innen prog / canterbury / fusion. Pip Pyle trommer ( x-Gong/ Hatfield & the North / National Health m.flere) Didier Malherbe sax / flute (x-Gong / Hadouk Trio m.flere) Phil Miller gitar ( x-Hatfield & the North / National Health / Matching mole m.flere)
Albumet er en blanding av jazz og prog - og anbefales på det sterkeste ! Deilig lyd får du også............
Vis vedlegget 171950
Bare hyggelig Jega ! Oppdaget denne svenske artisten Sarah Assbring som hun egentlig heter ved en tilfeldighet.Har nylig også kjøpt platene 'love is not pop' og 'from the valley to the stars'.Her spilles nå en Paul Simon-plate jeg hadde glemt da jeg letet etter 'graceland'.