Go'dag mann kosteskaft
Æresmedlem
- Ble medlem
- 30.04.2008
- Antall liker
- 1.398
American Aquarium - Burn.Flicker.Die
Hawaii din sopp, ka fan ska du der etter?apropos bergenske forfattere, i avisa i dag
Tomas Espedal: - Ja, jeg er en åndssnobb - Aftenposten
hovedpunkt:
- Jeg har kommet til at bergensere ikke kan være intellektuelle. Da må man være konsentrert, analytisk og saklig. Du kan sende en bergenser til Hawaii, men det er likevel noe med den kjeften.
Det har de alldri vært kjent forThe Blues Brothers - Briefcase Full of Blues (197
Begrenserne klarer nok ikke engang å holde kjeft på Hawaii, nei.
kanon tøft band, og like tøff plate! Var så dum at jeg kjøpte denne på cd og ikke vinyl.Electric Frankenstein - How to make a monster (Victory records, 1999)
Lenge siden eg har spilt denne. Håper den er like bra som coveret er. Husker godt låta Cut from the inside i alle fall. Den holder mål - og passer godt sammen med ei øl
Å joda! Har den på både cd og vinyl. Fant fram vinyleksemplaret i stad. Lenge siden jeg har hørt den selvArtig; den digitaliserte jeg forrige uke. År og dag nesten siden sist jeg hørte på den. Godt gjenhør. Trodde ikke slikt snurret i de norske fjøs.Dalbello - Whomanfoursays
En av de gode dagene, mener du.En av de dagene…
Vis vedlegget 172590
Vis vedlegget 172591
Vis vedlegget 172592
Jeg blir nødt til å komplettere…
Joan Armatrading - Me Myself I (1980)
Liker egentlig best de tidligere platene hennes.
Men morro-faktoren er størst her.
Imponerende.Vis vedlegget 172602 Vis vedlegget 172603 Vis vedlegget 172604 Vis vedlegget 172605 Vis vedlegget 172606 Vis vedlegget 172607 Det er mye bra fra den damenJoan Armatrading - Me Myself I (1980)
Liker egentlig best de tidligere platene hennes.
Men morro-faktoren er størst her.
Også en dame som har mye bra,idag kan vi vel si at hun er godt voksen.
Jeg la denne ut for et par måneder siden med dårlig respons. Det var vel én som reagerte. Og da er det noe galt! Suverén plate. Bare å le seg fillete. Jeg har den på vinyl. Stjålet. Finnes såvidt jeg vet ikke på CD. Og heller ikke på nett. Noen som vet?Vis vedlegget 172597
Humor var bedre før
Spesielt sporet om dodraugen, mange barn som ikke turte
å gå på do etter den
Også en dame som har mye bra,idag kan vi vel si at hun er godt voksen.
Men når jeg kjøpte plater av henne,Hot,hot,hot
Helt enig, det blir spilt altfor lite av SinatraKoser ræven av meg med en god cognac og Frank Sinatra på dummboksen(NRK1).
ikke uten grunn han er en legende! For en stemme!
Det samme her, har hørt alt for lite på Sinatra tidligere så når jeg så det programmet skulle være var det en god grunn til litt voksenopplæring.Koser ræven av meg med en god cognac og Frank Sinatra på dummboksen(NRK1).
Helt enig, Frank Sinatra er så mye mer en mange tror! Stor variasjon.Helt enig, det blir spilt altfor lite av SinatraKoser ræven av meg med en god cognac og Frank Sinatra på dummboksen(NRK1).
Jeg la denne ut for et par måneder siden med dårlig respons. Det var vel én som reagerte. Og da er det noe galt! Suverén plate. Bare å le seg fillete. Jeg har den på vinyl. Stjålet. Finnes såvidt jeg vet ikke på CD. Og heller ikke på nett. Noen som vet?Vis vedlegget 172597
Humor var bedre før
Spesielt sporet om dodraugen, mange barn som ikke turte
å gå på do etter den
Uansett, den beste tulleplaten som noensinne er utgitt. Bra Rack. Vi får se om det skjer noe nå.
Vet ikke, hva med å låne de for å ta opp?@ Rack-Mannen: kan man laste ned noe av dette?
Låne av hvem? Problemet er at (nesten) ingen har Geilo-platen eller noen av de andre.Vet ikke, hva med å låne de for å ta opp?@ Rack-Mannen: kan man laste ned noe av dette?
Jeg har de,låne av meg,har det blitt for mye gløgg?Låne av hvem? Problemet er at (nesten) ingen har Geilo-platen eller noen av de andre.Vet ikke, hva med å låne de for å ta opp?@ Rack-Mannen: kan man laste ned noe av dette?