Nå tror jeg du har tatt for mye møller,s tran Lars Erik
Du vet godt hvem jeg mener.
Desverre ikke. Er det Rolling Stones, så har jeg intet forhold til de. Har aldri likt de.
Er nok det,jeg liker begge.Tar jeg feil hvis jeg tror at mange har et enten eller forhold til disse?
Hvorfor er det slik,er det så enkelt at en hørte det ene først og ble værende?
Hos meg var det slik at Beatles og Stones var størst og ganske likeverdige (overvekt Beatles), men da Beatles tok kvelden, så var det Kinks, og ikke Stones som regjerte, litt om hverandre, og Kinks vant. Men spørsmålet ditt er noe å fundere over. Er vi skrudd sammen slik at det gode førsteinntrykket dominerer så mye at vi blir "blinde" for det som kommer efter og som er like bra?
Ikke hos meg,har hørt nytt og tatt det til meg. Nå har jeg alldri dratt i en bestemt retning,kjøpte min første klassiske
skive når jeg var 18, hørte på Otis Redding når jeg gikk på ungdomskolen.Vokste opp 60 tallet med foreldre som hørte på
Jim Reeves og tidens norske musikk,en bror som tok opp musikk fra radio luxemburg.I følge kona er mye av det jeg har køntri,
selv er jeg av en annen oppfatning,selvsagt.Har til tider ikke hatt anledning eller sted til å høre på musikk fra annet enn radio
og har vel med det gått glipp av mye.Har vanskelig for å orientere meg i dagens musikkbilde,lett for at det går i de gamle traverne.
Derfor er det veldig ok å få inspirasjon fra alle som bidrar her.