Godt nyttår TKR.Denne kom i går:
Hei, Kjetil, og godt år!Godt nyttår TKR.Denne kom i går:
Denne må jeg også ha! Har bare en plate med denne damen.
Hvor kjøpte du fra. Jeg får bare opp utgått
mvh
Kjetil
I går var jeg dessverre indisponert, men har sett programmet mange ganger. Bare sånn halvbra.Justin Bieber live i Oslo
Fikk du med deg dette på tv igår Dag?
Stemmer det. 1.1.97. Steve Earle dedikerte sin strålende 97-utgivelse El corazón til Townes (låta Ft.Worth Blues handler om ham), og mener liner notsa avsluttes medI dag er det den himmelske fødselsdagen til denne mannen, det er verd en snurr.
Townes Van Zandt - Our Mother the mountain
Vis vedlegget 174266
Igjen,er den så bra?
Fant den i postkassa i dag, og synes som regel det er best å lytte noen ganger i starten slik at den fester seg. Jeg svinser og svanser og sitter ikke alltid pal i sweetspot, så da kan det bli litt i hytt og pine hva jeg får med meg.Igjen,er den så bra?
Ja, spiller den jeg også. Fantastisk plate.Igjen,er den så bra?
Da må det handles, selv satt jeg å hørte gjennom debut plata lenger tilbake itråden flere ganger.Ja, spiller den jeg også. Fantastisk plate.Igjen,er den så bra?
Glemte å nevne at jeg føler meg en smule som i teksten til "Sunday morning coming down" i dag. Helt uviktig informasjon og da må det jo selvfølgelig nevnes.Ja, spiller den jeg også. Fantastisk plate.Igjen,er den så bra?
En veldig ujålete og nedpå plate, du hører på stemmen at mannen har levd en stund, og ikke alltid tatt like godt vare på helsen sin. Det gjør at plata virker ærlig og nær.Glemte å nevne at jeg føler meg en smule som i teksten til "Sunday morning coming down" i dag. Helt uviktig informasjon og da må det jo selvfølgelig nevnes.Ja, spiller den jeg også. Fantastisk plate.Igjen,er den så bra?