BurntIsland
Hi-Fi freak
Småfet oglovende garasjerock fra Hanni El Khatib. (de samme folka ser ut til å figurere på både Nick Waterhouse sine soulskiver, Allah-Las 60-talls garasjepop og dette prosjektet)
Joey Ramone - ...ya know? (2012)
Setter på denne, og lar meg overraske ene eller andre veien.
Har nok noe å gjøre med at vi vil ha noe nytt. Det vi vet er bra er bra, og det er egentlig helt greit.The Smiths - the world won't listen (cd)
Kjøpte denne i dag.Har jo alt fra før.Riktignok var den billig.Smiths er vel elsk/hat-bandet fremfor noen.Jeg har ingen problemer med å stå frem å si at jeg (til tider) har elsket Smiths.Vil hevde at det er tidløs musikk som i all fremtid vil treffe nye lyttere i kommende generasjoner.At den godeste Morrissey turnerer rundt med nye og gamle hits er vel ikke så interessant for undertegnede.Men på den tiden gruppa slo igjennom og før de begynte å krangle for fullt ville jeg ha gitt venstre lillefinger for å oppleve de live.Nå spilles dette bandet svært lite.Det har vel litt å gjøre med at jeg kjøper veldig mye nye plater.Både gamle og nye ting kjøpes og høres på.Dessverre er det en del skiver som ikke får tilstrekkelig spilletid og blir stuet bort for fort.
mvh. s,
Husets tenåring har spilt denne skiva lenge, og den er fin! En av de skivene jeg måtte låne Da, blir fjortisen stolt- ikke at det lar henne få låne stor anlegget altsåHar vel alltid vært på jakt etter den ultimate plata.Vel,nå spilles disc 2 av denne :
M83 - hurry up,we're dreaming (cd)
mvh. s,
God musikk har ikke datostempel eller aldersgrense.Spiller nå disc 1 :Husets tenåring har spilt denne skiva lenge, og den er fin! En av de skivene jeg måtte låne Da, blir fjortisen stolt- ikke at det lar henne få låne stor anlegget altsåHar vel alltid vært på jakt etter den ultimate plata.Vel,nå spilles disc 2 av denne :
M83 - hurry up,we're dreaming (cd)
mvh. s,
Se der ja!
Hot For Teacher |