gismo
Æresmedlem
flac
gismo
En meget bra gruppe denne Triosence
Den var dyr....
Gudene vet. La ikke merke til det.Det er noen svenskjävlar.
Hadde sånne spilt på danskefærja, hadde det ikkje vært et menneske i pianobaren. Alt for bra for de som ferdes på bøljan blå. Fantastisk samling det der. Roberten mente at eg måtte være minst 93 for å like det der, men ka hoon, The Who digget fyren så det holdt, og de apellerte vel greit til kidsa?56 spor med Chuck Berry gikk som en lek, men tar en pause der, halvveis.
Nå er det på tide å avslutte lyttinga på denne samlinga, fikk bare hørt cd1 her i forrige uke.
En überkul sanger/pianist. Slike skulle de hatt i pianobaren på danskeferja, da skulle jeg tatt meg noen turer.
Mose Allison - Allison Wonderland: Anthology (1994)
Allison Wonderland: Anthology - Mose Allison : Songs, Reviews, Credits, Awards : AllMusic
LG er vel billig? Gammel er den og.Den var dyr....
en LP til 23,95?LG er vel billig? Gammel er den og.Den var dyr....
mvh
Hmmm......leieboer SkummeltGudene vet. La ikke merke til det.Det er noen svenskjävlar.
mvh
Laptop var/er billig. Mht. merkelig "refleks bilde", så er det vel "åndenes makt". Ser dette ansiktet selv, men aner intet om det.en LP til 23,95?LG er vel billig? Gammel er den og.Den var dyr....
mvh
Dyyyyrt.
Nr 3 fra venstreLaptop var/er billig. Mht. merkelig "refleks bilde", så er det vel "åndenes makt". Ser dette ansiktet selv, men aner intet om det.en LP til 23,95?LG er vel billig? Gammel er den og.Den var dyr....
mvh
Dyyyyrt.
mvh
Så den nu.en LP til 23,95?LG er vel billig? Gammel er den og.Den var dyr....
mvh
Dyyyyrt.
Ikke noe å skamme seg over, her drikkes det også rødvin med fyr i peisen. Bra dette her. Og fin tittel.White Iron Band - Damn The Nighttime (2012)
Et bra høy-energi rootsrockcountryband og skikkelig ølmusikk.
Føler meg litt dum her med rødvinsglasset i hånda. Jaja...
<<<<<<<<<<<fett oppsett du har octVis vedlegget 177660 vinyl & har ikke cd & sammenligne med. ca.300 L.p. sider igjen , før "skalaen" er innspilt.
mvh