Denne ble med hjem i dag,-med store forventninger.
Beste Calexico sier noen.
LP 1998
Spiller ofte musikk. På jobb er det stort sett iPod/Dock. Er sjelden inne på hfs på ukedager, men når det er ro i huset & jeg ikke er trett spilles 2-3 cd`er. I helgene når familie er borte, spilles meget. Skive opp & skive ned.Et helt seriøst spørsmål!
Sitter og ser på denne tråden nå, og her er folk som legger ut 6-10 album pr dag. Hvordan rekker dere det? Jeg klarer kanskje å kline til med 3-4 album på en lang kveld.
Dagen min er travel nok til at det ikke blir noen lytting på dagtid, og når jeg har fri, er det alltid noe som må gjøres. Eller et møte som må tas..... Dere andre kan da ikke være lærere eller pensjonister alle sammen?
Hvor tar dere tiden ifra? Føler meg litt frustrert av og til.
mvh
Hva baserer du den trua på?Ja,man kan lure,Et helt seriøst spørsmål!
Sitter og ser på denne tråden nå, og her er folk som legger ut 6-10 album pr dag. Hvordan rekker dere det? Jeg klarer kanskje å kline til med 3-4 album på en lang kveld.
Dagen min er travel nok til at det ikke blir noen lytting på dagtid, og når jeg har fri, er det alltid noe som må gjøres. Eller et møte som må tas..... Dere andre kan da ikke være lærere eller pensjonister alle sammen?
Hvor tar dere tiden ifra? Føler meg litt frustrert av og til.
mvh
men hvorfor frustrert?
Er du redd for ikke å rekke alt?
Det er vel en del som jukser og hopper seg gjennom på Spotify o.l. tror jeg.
Liker.Jeg (+kona) lytter til MYE mer enn jeg poster; det sier seg jo selv at man ikke kan poste alt man lytter til. Det ville jo også være fjollete. Jeg poster det jeg tror andre kan ha utbytte av. Ellers er TV-glaning redusert til et minimum de siste par årene. Eller med TV-lyden av.
Jeg prøver å være Knausgård. Poste alt. Nesten i alle fall. ;-)Jeg (+kona) lytter til MYE mer enn jeg poster; det sier seg jo selv at man ikke kan poste alt man lytter til. Det ville jo også være fjollete. Jeg poster det jeg tror andre kan ha utbytte av. Ellers er TV-glaning redusert til et minimum de siste par årene. Eller med TV-lyden av.
Kraftverk? Ser bare en gris, jeg. Ellers, som småfattig student i Trondheim, ble denne innkjøpt på Playtime. En strøken plate, spør du meg. Undervurdert.Vis vedlegget 177865 vinyl. Hadde jeg vært arkitekt, som karene i dette bandet egentlig hadde tenkt å bli, ville jeg ikke ha tegnet dette kraftverket. Mulig det er en dose samfuns-kritikk med i spillet? Musikalsk: Dårlig. Kun for innspilling av P.U. for min del.
mvh
Hvis du er veldig om deg kan det være du kan kapre deg et lovenest i gamle Battersea Power Station, siden den bygges om til leiligheter. De ikoniske skorsteinene må ned, og nye, identiske skal opp.Kraftverk? Ser bare en gris, jeg. Ellers, som småfattig student i Trondheim, ble denne innkjøpt på Playtime. En strøken plate, spør du meg. Undervurdert.Vis vedlegget 177865 vinyl. Hadde jeg vært arkitekt, som karene i dette bandet egentlig hadde tenkt å bli, ville jeg ikke ha tegnet dette kraftverket. Mulig det er en dose samfuns-kritikk med i spillet? Musikalsk: Dårlig. Kun for innspilling av P.U. for min del.
mvh
Mulig jeg må høre mer på den. "pigs on the wing" er forøvrig det jeg forbinder med skiven. Viser ikke coveret "a nuclear power plant"?Kraftverk? Ser bare en gris, jeg. Ellers, som småfattig student i Trondheim, ble denne innkjøpt på Playtime. En strøken plate, spør du meg. Undervurdert.Vis vedlegget 177865 vinyl. Hadde jeg vært arkitekt, som karene i dette bandet egentlig hadde tenkt å bli, ville jeg ikke ha tegnet dette kraftverket. Mulig det er en dose samfuns-kritikk med i spillet? Musikalsk: Dårlig. Kun for innspilling av P.U. for min del.
mvh
Kull.Mulig jeg må høre mer på den. "pigs on the wing" er forøvrig det jeg forbinder med skiven. Viser ikke coveret "a nuclear power plant"?Kraftverk? Ser bare en gris, jeg. Ellers, som småfattig student i Trondheim, ble denne innkjøpt på Playtime. En strøken plate, spør du meg. Undervurdert.Vis vedlegget 177865 vinyl. Hadde jeg vært arkitekt, som karene i dette bandet egentlig hadde tenkt å bli, ville jeg ikke ha tegnet dette kraftverket. Mulig det er en dose samfuns-kritikk med i spillet? Musikalsk: Dårlig. Kun for innspilling av P.U. for min del.
mvh
mvh