Veldig fin plate som jeg har hørt mye på dette, i sin tid anbefalt av salige Roberten. Mye fin hjerte og smerte her.
En suveren plate, united! Kos deg.Etta James - Stickin' To My Guns (1990)
Stafettmusikk.
Som jeg godt kunne funnet på å sette på uansett. Ikke hørt den her før, tror jeg.
Den der kom ut mens jeg arbeidet og bodde i USA; solgte helt vilt mye. Fyren tjente trillebårlass med $$$$. Konserter utsolgt på minutter. En flott plate.Steve Forbert - Jackrabbit Slim (1979)
En over 30 år gammel plate som er meget ålreit også idag.
Høres spennende ut, skal få hørt denne senere.The Builders And The Butchers - Salvation Is A Deep Dark Well (2009)
Bra alternative country band med musikere fra Alaska, men de bor i Portland.
Og det er ikke dumt, der har de jo kunnet få hjelp fra folk i Decemberists (Chris Funk) til å produsere denne plata.
Småpunka skive, kan nesten minne litt om 16 Horsepower.
Slike anbefalinger må man jo lytte til.Høres spennende ut, skal få hørt denne senere.The Builders And The Butchers - Salvation Is A Deep Dark Well (2009)
Og det er ikke dumt, der har de jo kunnet få hjelp fra folk i Decemberists (Chris Funk) til å produsere denne plata.
minne litt om 16 HP i begynnelsen av skiva, og enda mindre utover.Slike anbefalinger må man jo lytte til.Høres spennende ut, skal få hørt denne senere.The Builders And The Butchers - Salvation Is A Deep Dark Well (2009)
Bra det der united. Stemmen er jo litt Roger Chapman/Kevin Coyne. Og heldigvis musikk man må lytte til flere ganger. Og, for et cover! Men, hvor fikk du dette fra?minne litt om 16 HP i begynnelsen av skiva, og enda mindre utover.Slike anbefalinger må man jo lytte til.Høres spennende ut, skal få hørt denne senere.The Builders And The Butchers - Salvation Is A Deep Dark Well (2009)
Men bra plate da.
Bare Spotter'n foreløpig.Bra det der united. Stemmen er jo litt Roger Chapman/Kevin Coyne. Og heldigvis musikk man må lytte til flere ganger. Og, for et cover! Men, hvor fikk du dette fra?minne litt om 16 HP i begynnelsen av skiva, og enda mindre utover.Slike anbefalinger må man jo lytte til.Høres spennende ut, skal få hørt denne senere.The Builders And The Butchers - Salvation Is A Deep Dark Well (2009)
Men bra plate da.
Jo i og for seg enig.Jeg er dritt lei av å kjøpe fra dealere/mellomledd. Rett fra plateselskapet er det som gjelder, såfremt det er mulig. Men, noen ganger uungåelig.
Passe enig. Selv med frakt er det faktisk billigere. Men, "Posten" er noe rare greier: Her om dagen (sist tirsdag) ringte det på døren og der stod postdamen med vinyl fra CDON sammen med en lapp om at en pakke kunne hentes på postkontoret, vinyl fra Sveits. Que?Jo i og for seg enig.Jeg er dritt lei av å kjøpe fra dealere/mellomledd. Rett fra plateselskapet er det som gjelder, såfremt det er mulig. Men, noen ganger uungåelig.
Men med 30 dollars for frakta, er det i dette tilfellet ikke særlig aktuelt.