atlechri
Hi-Fi entusiast
Muslimer skal vel ikke røre alkohol......?
Du satte ord på mine tankerMuslimer skal vel ikke røre alkohol......?
Tror det bare er PMS. I så fall gir det seg etter noen dager. Så vi får følge meg han utover i helga.Hva er det som har skjedd med Lars-Erik,har han konvertert?
Ja. Det der med whiskydrikking er bare et skalkeskjul. Her ser du et helt ferskt bilde av Lars- Erik tatt rett utenfor Stureterminalen nå i ettermiddag:Hva er det som har skjedd med Lars-Erik,har han konvertert?
Stureterminalen, Sverige?Ja. Det der med whiskydrikking er bare et skalkeskjul. Her ser du et helt ferskt bilde av Lars- Erik tatt rett utenfor Stureterminalen nå i ettermiddag:Hva er det som har skjedd med Lars-Erik,har han konvertert?
mvh
Norges største anlegg for ilandføring av gass. En liten times kjøring vest av Bergen.Stureterminalen, Sverige?Ja. Det der med whiskydrikking er bare et skalkeskjul. Her ser du et helt ferskt bilde av Lars- Erik tatt rett utenfor Stureterminalen nå i ettermiddag:Hva er det som har skjedd med Lars-Erik,har han konvertert?
mvh
Har hatt skarlagens feber, influensa, pest og kolera! Som konvertitt til islam, med snarlig familiegjenforening i Somalia, søker jeg å revolusjonere prestestyret innenfra. I dag ble disse bestilt på polet;Tror det bare er PMS. I så fall gir det seg etter noen dager. Så vi får følge meg han utover i helga.Hva er det som har skjedd med Lars-Erik,har han konvertert?
http://www.vinmonopolet.no/vareutvalg/maltwhisky/skottland/auchentoshan-18-years-old/sku-5135701
http://www.vinmonopolet.no/vareutva...nd/bunnahabhain-single-malt-18-yo/sku-9210301
Dette er en annen kjent konvertitt.
Å, pokker....!Er litt usikker her Dag,trykker jeg liker nå,hvor havner vi ?
Lyst i bann igjen?
Jeg er selvsagt revolusjonærMuslimer skal vel ikke røre alkohol......?
Lyst i bann igjen?
Lyst i bann igjen?
Vi går i fare...
Pjokken fant jeg på et torg i romjula, kosta kun €100, så jeg tok han med på hotellet og har kost meg med han siden.
Dylan i Globen er ikke dårlig han heller.
Du ser hva han prøver på?Å, pokker....!Er litt usikker her Dag,trykker jeg liker nå,hvor havner vi ?
Lyst i bann igjen?
Vi går i fare...
Pjokken fant jeg på et torg i romjula, kosta kun €100, så jeg tok han med på hotellet og har kost meg med han siden.
Et øyeblikk trodde jeg vi hadde mista deg, men her du sterk tilbake som alldri før.Kristin har eggløsning denne helga, Rack-Mannen. Som alle fruentimmer i slike omstendigheter er hun en fare for alle menn, og hennes svikefulle natur kommer ut i full blomst!
Aldri borte. Bare på ville og farefulle veierEt øyeblikk trodde jeg vi hadde mista deg, men her du sterk tilbake som alldri før.Kristin har eggløsning denne helga, Rack-Mannen. Som alle fruentimmer i slike omstendigheter er hun en fare for alle menn, og hennes svikefulle natur kommer ut i full blomst!
En glede å få dine betrakninger om Dag(mann,kvinne,gutt,jente eller blomst)
Du ser hva han prøver på?Å, pokker....!Er litt usikker her Dag,trykker jeg liker nå,hvor havner vi ?
Lyst i bann igjen?
Vi går i fare...
Vik fra oss satan.
En fantastisk versjon, som er bisarr nok til å kunne nytes her inne.Du ser hva han prøver på?Å, pokker....!Er litt usikker her Dag,trykker jeg liker nå,hvor havner vi ?
Lyst i bann igjen?
Vi går i fare...
Vik fra oss satan.
Bisarre greier.
Jeg må være usedvanlig tungnem. Skjønner ikke et kvidder av den videoen, og hvis det er forvrengning jeg ønsker, kan jeg lage min egen.
Du ser hva han prøver på?
En fantastisk versjon, som er bisarr nok til å kunne nytes her inne.
Denne må helt klart handles inn, hadde de flere ex?
Orginalen;Jeg må være usedvanlig tungnem. Skjønner ikke et kvidder av den videoen, og hvis det er forvrengning jeg ønsker, kan jeg lage min egen.
Du ser hva han prøver på?
En fantastisk versjon, som er bisarr nok til å kunne nytes her inne.
mvh
En fantastisk versjon, som er bisarr nok til å kunne nytes her inne.Du ser hva han prøver på?Å, pokker....!Er litt usikker her Dag,trykker jeg liker nå,hvor havner vi ?
Lyst i bann igjen?
Vi går i fare...
Vik fra oss satan.
Bisarre greier.