Pop Quiz NRK P1
Tom? Før dagen har startet?@ lars_erik: Tom for liker, men liker alt av Grateful.
mvh
Den falt bare tifeldigvis opp i handlekurven da jeg var innom PK igår. ;.) Liker den ganske godt, det kan minne litt om The Shins som jeg setter veldig pris på. Den kan nok bli litt kjedelig i lengden, gjerne.Hva synes du om Beach House-platen, Dag?
Vis vedlegget 179530
Vinyl. Jethro Tull.
Forsiktig med hva du trykker liker på Oct, guttungen kan fort dra deg ned i søla.@ dag: Utmerket avspillings-utstyr du har der. Er stadig tom for liker, selv efter restart.
mvh
Kristin opptrer rett som det er som en sirene; hun lokker oss kara med vakker sang- rett i ulykka!Forsiktig med hva du trykker liker på Oct, guttungen kan fort dra deg ned i søla.@ dag: Utmerket avspillings-utstyr du har der. Er stadig tom for liker, selv efter restart.
mvh
Både Lars-Erik og jeg har vonde minner.Det svir fortsatt.
Forsiktig med hva du trykker liker på Oct, guttungen kan fort dra deg ned i søla.@ dag: Utmerket avspillings-utstyr du har der. Er stadig tom for liker, selv efter restart.
mvh
Både Lars-Erik og jeg har vonde minner.Det svir fortsatt.
Og den skiven har jeg på vinyl. Må lete. Føler meg litt amputert uten liker. De kommer seff. tilbake imorgen, da jeg ikke hører musikk.Mer vinyl: Elephant's Memory. Det høres ut som det var variabel kvalitet på dopet som var i omløp i NY på denne tiden..
Produsert av John & Yoko.
Liker. Definitivt.