Hva har du gjort, mitt barn?Velsign meg Fader, for jeg har syndet.
Her har ikke jeg tenkt til å blande meg inn i samtalen mellom prest og hans sognebarn.Hva har du gjort, mitt barn?Velsign meg Fader, for jeg har syndet.
fantastisk fet plate! Skal jammen spille den nå
Finner det litt merkelig at du tar den tonen der Poppen? Jeg har billedbevis på at duMens man sitter å koser seg med konas nybakte biscotti, en kopp espresso og et liteHva skal man snikmyrde i boligfeltet i dag til middag-musikk?
glass amaretto forundres man over matvanene til enkelte medlemmer av dette forum.
Vis vedlegget 185085
Selv sitter jeg å venter på å bli servert kalkunfilee på en seng av rotfrukter med ovnstekte
båtpoteter og en egnet ripasso til.
Men som en enkel håndtverker er det vel slikt man må ta tiltakke med, ikke disse ekslusive
rotterettene som de geistlige unner seg.
Amen
Har du ikke stempla og posta fruen enda!!! Skulle ikke hun hit for å få gjort en ekspertundersøkelse av hennes nedre, bakre gemakker?
Hva har du gjort, mitt barn?Velsign meg Fader, for jeg har syndet.
Da er det altså hold i ryktene om at du er observert ute i provinsen, leiende på unge Justin?Hva har du gjort, mitt barn?Velsign meg Fader, for jeg har syndet.
Jeg har latt sinne og hevntrang gå ut over en som bare trengte alenetid etter at den grusomme bitcha fra Tex-Mex kringlevrei det lille hjertet hans. De siste ukene kjente jeg på en syndefull irritasjon over at han ikke hadde tatt kontakt som han lovet meg, og hadde tenkt å være vrang og avvisende tilbake om han dukket opp. Men så ringte det på døra i går kveld, og da han satte de store gullbrune i meg og ga meg det smilet du vet, da skjønte at planen ikke gikk.
Da er det altså hold i ryktene om at du er observert ute i provinsen, leiende på unge Justin?Hva har du gjort, mitt barn?Velsign meg Fader, for jeg har syndet.
Jeg har latt sinne og hevntrang gå ut over en som bare trengte alenetid etter at den grusomme bitcha fra Tex-Mex kringlevrei det lille hjertet hans. De siste ukene kjente jeg på en syndefull irritasjon over at han ikke hadde tatt kontakt som han lovet meg, og hadde tenkt å være vrang og avvisende tilbake om han dukket opp. Men så ringte det på døra i går kveld, og da han satte de store gullbrune i meg og ga meg det smilet du vet, da skjønte at planen ikke gikk.
Ikke umulig, det. Luktet ammoniakk. Smakte ikke stort bedre. Konsistensen fikk meg til å lure på om den egentlig var i ferd med å krype veeeldig sakte ned fra tallerkenen.Mulig du var uheldig og fikk en fisk som hadde ligget for lenge?Hva meg oss som faktisk har smakt det, og som heller ville ha spist iguana, marinerte sauetestikler, levende insekter, ja, faktisk nesten hva som helst bare det ikke er rakfisk?Stakkars man som ikke har smakt dette før.Fiskerens stedfortreder har selvsagt vært på ......Mens man desperat prøver..........
Vinyl-75
Hvor er Hans stedfortreder her på jord i en slik mørk stund?
Rakfisk-kalas!!!!
Fantastisk god mat, øl og akevitt. Hadde ikke smakt det før, og var veldig skeptisk. Men det smakte som det passer seg; himmelsk!
mvh
Fisken vi spiste i går hadde jeg selv vært med og fisket. En kompis med ordentlig peiling på dette hadde ansvaret for å legge den i lake. Smaken var mild og rund, og lukte likeså. En sann delikatesse!
Etter å ha hatt influensa 100 ganger på en vinter, bør du vurdere :Helt meningsløst er det, selvsagt, men i morgen må man altså jobbe igjen- etter bare en lusen uke med vinterferie. I influensans, gørra og snørras tegn. Verden er hard og urettferdig! Er det rart man forsyner seg av altervinen?
Hehe, selvsagt må man fiske etter sympatiEtter å ha hatt influensa 100 ganger på en vinter, bør du vurdere :Helt meningsløst er det, selvsagt, men i morgen må man altså jobbe igjen- etter bare en lusen uke med vinterferie. I influensans, gørra og snørras tegn. Verden er hard og urettferdig! Er det rart man forsyner seg av altervinen?
Jeg har hørt man får mer sympati fra omgivelsene ved fullt influensaregime enn ved forkjølelse.
Er det muligens noe av forklaringen?