Og Adele og Bryan Ferry (Make you feel)Ja, som f. eks. Totta & Wiehe. Og Ebba Forsberg & Michael Wiehe. (Inte natt änn)Du tar frem to perler her Salty, som også er gjort i utrolige flotte versjoner av andre meget gode artisterBob Dylan - Time Out Of Mind (1997)
"Not Dark Yet" - Vakkert, vakkert...
"Make You Feel My Love" - Vakkert, vakkert...
Vis vedlegget 140905
gismo
mvh
Lyden?Men reagerte du ikkje på lyden? Syns det var noen fine låter der, men lyden irriterte meg noe voldsomt, og eg er ikkje engang opptatt av lyd.Rhett Miller - The Dreamer (2012)
Vokser.
Lyden?Men reagerte du ikkje på lyden? Syns det var noen fine låter der, men lyden irriterte meg noe voldsomt, og eg er ikkje engang opptatt av lyd.Rhett Miller - The Dreamer (2012)
Vokser.
Hører på nå, men hører bare gode melodier og god sang.
OK lyd, ikke finlyd. Litt hjemmestudio kan det nok være.
Vokalen høres bittelitt ullen ut på boomboxen, men helt ok på hovedanlegget. (Burde det vært motsatt?)
Men skal ikke ha noen sterke meninger nå i komatider.
Hører forøvrig på flacfiler nå i stua. Ikke veldig høyt.
Jeg er heller ikke så opptatt av lyd (bortsett fra når det er jobb).
Tror det er Spotify som er synderen, jeg.Lyden?Men reagerte du ikkje på lyden? Syns det var noen fine låter der, men lyden irriterte meg noe voldsomt, og eg er ikkje engang opptatt av lyd.Rhett Miller - The Dreamer (2012)
Vokser.
Hører på nå, men hører bare gode melodier og god sang.
OK lyd, ikke finlyd. Litt hjemmestudio kan det nok være.
Vokalen høres bittelitt ullen ut på boomboxen, men helt ok på hovedanlegget. (Burde det vært motsatt?)
Men skal ikke ha noen sterke meninger nå i komatider.
Hører forøvrig på flacfiler nå i stua. Ikke veldig høyt.
Jeg er heller ikke så opptatt av lyd (bortsett fra når det er jobb).
Gir den en runde til her også, via spoty. Og, joda, eg syns det er mye gode låter her, men ullen lyd er mildt sagt ja - i alle fall via en helt ok DAC og AKG 701. 4-spors på gutterommet tenker eg. Samma det, så lenge musikken er bra er det verdt å høre på.
med svært begrenset tid foran anlegget blir det liten tid til å høre påæ 'sånn passe bra' musikk, kjedelig egentlig.
Retter seg vel etterhvert
Er dette første polske prog i del 2?
Starter like godt på begynnelsen i dag.
nå kun 99 zloty!
The nomads - Solna (2012)
Kan fort havne på topp 10 hos meg...
Vi har mangt å lære av søta bror. I alle fall når det kommer til rock&roll.
Har du ikke tatt medisinene dine i dag Lars Erik??Siden Dag er så svikefull, får vi andre trå til
Fra det herrens år 2932
Min affirmasjon for Justin Bieber har ingenting med kjærlighet å gjøre.Siden Dag er så svikefull, får vi andre trå til
Fra det herrens år 2932
De hjelper pokker ikke lengre. Vet egentlig ikke om de noengang har virket. Ble bare litt sløv de første dagene. Og nå er det jo ingen hjelp å få; alle er i Oslo tingrett! Mens hus-krymperen vår selv er paranoid schizofren. Dette kommer til å ende med forferdelse!Har du ikke tatt medisinene dine i dag Lars Erik??Siden Dag er så svikefull, får vi andre trå til
Fra det herrens år 2932
mvh
Min affirmasjon for Justin Bieber har ingenting med kjærlighet å gjøre.Siden Dag er så svikefull, får vi andre trå til
Fra det herrens år 2932
Nydelig plate Jan,en av hennes beste
Fra det herrens år 2932
Kun sex.... Det burde jeg jo ha skjønt!
Remedy Lane |
|